• Titrania

Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)

Hm, förra tråden återigen avstäng för svar... Kom igen nu tjejer! ;) Nu är vi igång igen!

• Svar på tråden Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)
  • Titrania

mm, smart drag där Lina! ;) Jo, men jag kan förstå. Men det börjar dra ihop sig nu... Fick lite fjärilar i magen igår när jag kom på att det är 2 månader kvar tills vi ska skicka våra! :)

• maroon

Hur resonerar ni angående det där med inbjudningarna? De flesta verkar skicka ut dem i maj och det tänkte jag också, men när man sedan läser planeringstips i tidningar och så, så verkar det jättetidigt att skicka redan då? När kommer ni sätta sista datum för svar?

• Titrania

Maroon, jag (och jag tror många med mig) tänker på det här med sommarsemestrar o annat. Folk kan ju vara bortresta under längre perioder... Bättre att vara lite tidig då tycker jag.

• maroon

så sant! Det finns väl risk att kortet försvinner också i högen med post som ligger och väntar om man varit borta ett tag. Då borde man kanske sätta osa innan det är dags för semester också eller?

• Titrania

Njae...DÄR får la gästerna ta lite ansvar oxå tycker jag. Får man en inbjudan i maj, med osa säg i juli o man ska på semester i juli, då får man la ta o svara innan! Man MÅSTE ju inte vänta till sista dan! ;)

• maroon

så sant det också! Du är klok du Tur att man har lite vettiga människor att fråga när man själv inte fungerar som man ska

• Sep brud

Vi håller på för fullt med våra inbjudningskort, är det någon som har tips på hur de kan se ut?

Vi tänker nog också skicka dem i maj med svar runt midsommar... Tänk snart är det vår!! Oh vad jag längtar!!

• Titrania

-skratt- trevligt att bli kallad klok för omväxlings skull! :D Nä, skämt åsido.. Ibland måste man bolla idéer o förslag, för man KAN inte ha tänkt på allt! ;)

Sep brud, våra kommer vara enklast möjliga, ett A4 vikt på mitten, ev med transperent papper inuti.

• Fru Larsson

Ang inbjudningarna hade min oförstående blivande man och jag en diskussion härom dagen. Jag sa att jag skulle åka och titta på papper till inbjudan, då tyckte han att vi har ju papper (vanliga vita tråkigta tunna A4) och kuvert (sverigekuvert - jippie). Kan vi lägga till en bild i datorn bara, varför måste allt se så dyrt och romantiskt ut?

Jag säger bara: Suck! Ibland är verkligen män och kvinnor från olika planeter! Jag vill också ha "enkla" inbjudningar, är inte så pysslig, men de får gärna vara stiliga!

• Titrania

:D Förlåt Fru Larsson, men jag kan bara inte låta bli att sitta o fnittra lite här vid datorn... Min pappa är ungefär likadan.. Tur att sambon har LITE romans i kroppen iaf! ;)
    Hoppas ni får köpt fina gulligullpapper!

Svar på tråden Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)