• Titrania

Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)

Hm, förra tråden återigen avstäng för svar... Kom igen nu tjejer! ;) Nu är vi igång igen!

• Svar på tråden Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)
  • Titrania

Tjohooo??? -ekar- Vart är alla? :?

• Bride2B..

Heeej alla september brudar, här är en septemberbrud till :) tänkte att det är på tiden att jag "joinar" er kanske, dvs om jag får :)

Här är en liten presentation om vad vi gjort och vem vi är: ;)
    Julie heter jag och är 20 år, Marcus heter min blivande och han är 19 år (han fyller 20 den 14:e augusti). Vi ska gifta oss den 3:e september. Vi bor i Göteborg. Vi har gjort nästan det mesta, vi har köpt vigselringen, bokat kyrka (fässbergskyrka), fetslokal (www.lacuvee.se), catering (www.matmm.com), hittat florist, min klänning (www.bonnybridaluk.co.uk.htm) ligger i en låda sedan november och min M2B's kläder ligger också på häng :) Jag har kollat på massa klänningar för mina brudtärnor och bestämt mig (jag väntar på tygprover från Lavendar), min lille näbb har fått sin kostym, hela min brudutstyrsel är klar (tiara återstår), fotografen är bokad vi ska använda oss off Ateljé Marie, Inbjudningskorten skall jag göra, ska köpa materialet nästa vecka kanske :) jag hade också tänkt skicka ut de i maj och ha OSA någon gång i början/mitten utav juli, vår bröllopstårta vill vi att Burgården skall göra (pga det billiga priset ;)), vi har inte bestämt oss för hotell eller frisör!

Hmm jag tror att det är det mesta, jag har säkert glömt nått men men :)

• SannaE

Hej Bride2B..
    Vad du har hunnit fixa mycket! Jag som tycker att jag har fixat förmycket så det är förlite kvar att göra!
    Känns lite pirrit nu när jag ska hämta klänningen i morgon. Det är bara jag som sett den ännu och hoppas ju naturligtvis att min mamma, syster som är toasmadame och min bästa vän tärnan, kommer tycka den är lika fin som jag!
    Alla tycker att jag är ute i så god tid med klänningen men när man har hittat klänningen med stort K så har man!

/Sanna

• Bride2B..

SannaE, mjo jag har legat i ;) men nu när man är arbetslös så kommer ju myket så still, min blivande gör lumpen dessutom.
    Hoppas man får se en bild utav klänningen med det stora "K:et" snart här på BT då ;)

• Titrania

hej Bride2be! Klart du får va' me'! ;) Bättre sent än aldrig sägs det ju! :D

• muminlina

hej Bride2B.. kul att se dig här också :)

Det har blivit lite paus i min planering nu.. vet inte riktigt vad jag ska göra. (Titrania inte askarna än ;)) Festprogrammet har jag börjat lite med, men jag ska göra det tillsammans med mina toastmistress' och dom bor i finland.. så det får vänta lite.

• Bride2B..

Titrania, tack det var jättesnällt :)

Hej mumilina. :)

• Titrania

-skratt- men det är snart påsk Lina! ;)

Bride2B det var väl så lite så! ;)

• Fru Larsson
    Oj vad ni har varit flitiga..... Själv innahandlade jag första spritflaskan igår (1 l Baccardi rasp) och väntar med spänning på kollega som är i Thailand och ev köper siden till min klänning där! Men det viktigaste är ju bokat (kyrka, lokal, catering, fotograf).
  • Titrania

-LOL- fru Larsson, redan?? :D Hur ska den kunna stå oöppnad 6 månader?

Svar på tråden Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)