Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)
Hm, förra tråden återigen avstäng för svar... Kom igen nu tjejer! ;) Nu är vi igång igen!
Hm, förra tråden återigen avstäng för svar... Kom igen nu tjejer! ;) Nu är vi igång igen!
Fru Larsson, åhh vad kul, själv ska vi till Tyskland och köpa all alkohol någon gång i mitten/slutet av Juli månad :)
Titrania - tänkte inte på det..... Oj. Jag var på en 12-timmarskryssning med barnen igår och den kostade bara 160 kr så jag tänkte - varför inte, många bäckar små.
Är det någon här inne som har koll på vad broderat sidentyg kan tänkas kosta per meter (ifall kollegan inte köpt i Thailand, eller om jag inte gillar tyget hon köpt)? Bergis 1000:-/metern?????
Bride2B, smart att handla i Tyskland, du har ju lite närme dit när du bor i Gbg. Känner en som har en kontakt som åker dit och handlar massor, kanske kan jag beställa från dem. Tänkte just kolla på nätet hur man kan semestra med familjen i Danmark och i så fall handla alkoholen där!
Alltså, kryssningen kostade inte 160 kr - utan spriten, men det kanske var självklart!
Jag tror också på det där med många bäckar små. Om man köper något varje månad så slipper man vara jätte pank någon månad :)
Jag ska ochså handla i Tyskland. Fast jag bor ju åsså i Trelleborg så jag har nära. Det e inte klokt hur mycket pengar man kan spara. Sen kan man göra det till en liten minisemester ochså! Kan va skönt ju!
Det verkar som om vi blir många till Tyskland! ;) Jag o brorsan snackar på att åka. Kan vara lite mysigt, bara vi två.
man kanske kunde göra så att flera blivande brudar träffas och hyr en minibuss av nått slag och delar på kostnaden för att åka dit. Man tjänar ju på det kanske i längden också :) bara ett förslag ;)
Alltid ett förslag bride2b! Tål att tänkas på.
Här är ni ju Måste bara fråga...Varför stängs en tråd bara av sådär?Har den blivit för stor eller hur ligger det till?
Idag är det dags att skriva och skicka in beställningen för inbjudningskort och annat.Det ska bli så himla kul.Det har stått lite still nu under sportlovet, men på ngt sätt har det varit ganska skönt att haft en vecka utan att tänka så mkt på bröllop.Lite som en mental semester liksom...
Mischa - Tror det är så att om en tråd är 3 månader gammal så stängs den av för nya inlägg. Kul att beställa inbjudningskort! Vilka ska ni ha? :)