• lillsmurf

Augusti 2005

Hittar ingen Stockholmstråd för oss brudar som gifter oss i augusti 2005, så då startar jag en nu! Vore kul att diskutera planering och annat här på BT, utbyta massa tips på affärer och annat här i Stockholm!

• Svar på tråden Augusti 2005
  • visinge

Självklart Monica...tänk såhär, då har du längre tid att planera och få ihop allt!!! Det är svårt det här med budget tycker jag, för från början tänkte jag att brudbukett, vaddå det kan jag göra själv, sminkning, nej, det fixar jag själv m m, men sedan så blir man så inspirerad och inser vilken STOR dag det är, att man borde kanske inte plocka blommorna själv från trädgården och ta fram gamla sminket, utan att det är värt att få lite hjälp med vissa saker..uj uj..men kul är det ändå!!! lycka till med planeringen!

• mmmajzannn

Igår så fick jag mitt paket med min tiara och två näbbklänningar=) Jösses vad fint allt det var=) Jag är såååå lycklig just nu=)

• Veronika

mmmajzannn -
    Vad kul! Jag har min tiaria i en låda som jag tar fram och kikar på ibland. Drömmer mig bort lite... Längtar...

visinge -
    VI FICK SJUNDE HIMLEN! De som hade preliminärbokat hoppade av, jag är sååå glad!

• visinge

Veronika: så fantastiskt skönt...då kommer ni njuta som sjutton där...åh...! Skönt att ha övernattningen fixad!

• visinge

Uj...vad det lät det där...jag menar naturligtvis att det var skönt att det ordnat sig med övernattning och att ni kommer att njuta av det vackra rummet i tornet och god frukost....!!!

• 2005maj

när tänker ni skicka ut inbjudan??

m

• visinge

vi funderar på att skicka ut vår inbjudan början/mitten av april.

• Tingeling___

Vi gifter oss 27 augusti 5 mil utanför sthlm city...

Vi vill att många utav våra nära och kära ska vara med på vår stora dag men man e ju tyvärr inte gjord utav pengar så det blir en enkel fest efteråt...

Hur betalas era bröllop?

HUr långt har ni kommit?

Vi har bokat kyrka, fetslokal, makeup Marskalkarna är tillfrågade och har tackat ja och en av två tärnor är tillfrågad och tackat ja, (fast hon e orolig för hur hon ska ta sig i en tärnklänning för hon föder barn i maj) Den andra tärnan har jag tänkt fråga när hon ska med å titta på brudklänningar... har planerat en kupp där

• Tsm 05

Är det någon av er som inte ska vigas i kyrka, och i sånt fall var då?

Vi ska gifta oss i Ljunglöwska slottet, vet inte riktigt vart man ska vända sig och boka in en vigselförrättare bara.

Tips??

• mmmajzannn

Och jag som har köpt papper å alla tillbehör till egna inbjudningskort så går allt åt PIIIIIIPsvängen,...!
    jag har köpt papper med kuvert för lite mer än 500,....hade blivit billigare att beställa färdiga å fina kort, för nu måste jag tillbaka till bokhandeln å köpa annat papper=(((
    Lite deprimerande är det ju,...och sen har jag köpt pärlor å tråd till servettringar, men jag ahr köpt fel ståltråd så det sket sig åxå! Ingen bra dag idag!!!

Svar på tråden Augusti 2005