ViktNeråt-05
Hejsan!
Jag tänkte öppna en ny tråd, Japp denna är för alla 2005-"bantare"
Jag tänkte att man kan kan cheka upp mått, vikt....peppning.
Kanske kan man lägga in ett bra smalmat-recept eller andra bra ideer.
Hejsan!
Jag tänkte öppna en ny tråd, Japp denna är för alla 2005-"bantare"
Jag tänkte att man kan kan cheka upp mått, vikt....peppning.
Kanske kan man lägga in ett bra smalmat-recept eller andra bra ideer.
Jag haller ocksa pa med viktminskning. Jag borjade forra aret och gick da ner fran 68 till 62 kilo. Under julen gick jag upp ett halvt kilo, sa just nu ligger jag pa 62.5 kilo. Jag har satt mitt mal till minus 4 kilo till. Da har jag gatt ner totalt 10 kilo. Det kanns bra for mig. Jag vill heller inte bli tradsmal, bara kanna min lite battre...
Jag forsoker bara med bra motion och battre mat....kanner inte direkt for att prova pa nagon speciel diet...har aldrig varit bra pa att halla nagot sant...sa nu forsoker jag sjalv...
Vi far se hur det gar...jag ska satta igang med traningen nu igen efter julen.
jag ska oxå gå ner. från 52 till 48. ska köpa gymkort....snart :) Och sluta äta godis och mackor på kvällen.
Vägde mig imorse, 76,1 kg, det betyder -0,8 hg! Alltid något.
Har ett litet problem bara, jag skulle kunna väga mig 14 gånger om dan om jag fick. Har tänkt väga mig var 3-4 dag (helst ska man väl bara väga sig en ång i veckan?) men den står där och ser så inbjudande ut. Hur gör ni? Hur ofta väger ni er?
mrs!
Jag kan gå ner 45kg på det här året om man går ner 1kg i veckan
Idag tog jag ett nytt härligt pass!
Tror knappt jag själv säger det men... :)
2005 ska bli toppen, 2004 gick jag ju ner över 15kg och jag håller det :) nu ska jag ha en formad kropp.
Jag tog fram min stepup bräda jag fått från min pappa (han gjorde en för många år sedan, när jag höll igång), åhh vad bra det är att belöna sig-tv/film och step up
Idag började jag först med mitt morgon pass dvs 200crunch och 50situps.
Sedan "ambers" träningsprogram (från aftonbladet), frukost, vila och sedan satt jag på tv:n och började trampa upp ner, hyfta hantlar och utan....
Vad gör ni för något för att hålla igång????
Charm miss-
menar du från stl 52 eller kg?????
Om du menar kg så kan jag säga på en gång att du behöver inte gå ner.
jag hoppas också på att hon menar storelkar, för det känns inte särskilt roligt för oss så behöver gå ner betydligt fler kilon till betydligt högre vikt än 50 kg. Såvida nu inte charm miss är 120 cm lång :/
Jag vill också vara med =)
väger 77 k vill gå ner till 65 k
har börjat med min kur av lepigen light (snälla ingen predikan) och har börjat och träna, så lycka till för oss alla kram
Hallå allihop!
En till som vill vara med.. :) Har som vanligt för mig blivit mycket över jul och nyår fast jag planerat att det inte skulle bli en massa mat och godis.. suck! Menmen, nu är man på gång igen med nya tag! Mitt mål är först och främst att komma under 80kg, det skulle vara sååå skönt! Har inte vägt under 80 på många år så det vore en riktig höjdare om jag kunde lyckas nu äntligen! Väger just nu c:a 85kg, är 1,82 lång.. Vilket innebär några extra "kärlekshandtag" som jag vill bli av med! hihi.. :D
Hoppas att den här tråden kommer hjälpa och peppa alla som vill gå ner i vikt 2005. Hoppas också att alla väljer ett hälsosamt sätt att gå ner så det inte blir en bergochdalbana, som det kan bli om man vill för mycket för fort.
Simma lugnt! ;)
Kramar på er allihop!
Hej!
Menar i kilo. Jag är 155 cm lång så trots att jag inte väger så mycket så ser det mycket ut.
Hejsan mrs. bra initiativ att starta en sån här "gemensam" tråd där alla som vill kan skriva oavsett vilken metod de använder. Det blir så tjatigt med alla vk-trådar, vv-trådar, pulvertrådar! Men iallafall. Jag är med i vk och det går JÄTTEBRA!!! Gick med där 29/11 och när jag smygvägde mig i morse så vägde jag 71,9kg. Från början vägde jag 77,7 (är 175cm). Alltså 5,8 kg, utan några som helst problem, det bästa är att jag äter godis flera gånger i veckan och det enda jag egentligen gjort är att ha dragit ner på kolhydrater.
Jag är ute och går varje dag (om jag inte tränar något annnat, tex springer eller spelar badminton) men det har jag gjort i många år, så det har jag inte börjat med nu. Jag har däremot börjat jobba på sjukhuset och det blir ju en del spring, så det kan väl ha påverkat resultatet positivt!
Kämpa på!!
Kul kul!!