• Celline

Kittlare...

Hej alla välbevandrade inom s*x! Jag är hyfsat erfaren vad gäller vanligt s*x, däremot har jag noll koll på leksaker.

Vad rekommenderar ni? Vilken typ av stav ska man köpa? Har någon testat klitor*skittlare under samlaget? Andra tips på saker man kan ha tillsammans?

Tack på förhand!

/Celine

• Svar på tråden Kittlare...
  • Cast

Har tänkt att köpa med mig en kittlare hem ikväll, vet någon vart man kan få tag i en sådan i sthlm (helst inne i stan)?

• Jennifer E

Afrodites Apotek som sagt på Katarina Bangata, vet inte hur många ggr jag sagt det nu! Bl.a. till dig i en annan tråd tror jag?

• Cheri

Cast

Läs längre bak i denna tråd och i den andra (du fattar nog) så får du veta.

• Jennifer E

Monn, Cast och ev. andra, hur går det för er på kittelfronten?

Berätta!

• Monn

Jag var där för några dagar sedan, men jag vet inte om jag hittade rätt. Det fanns en som såg ut som en delfin, men den var ganska dyr. Sedan fanns det en som såg ut som en kanin för 250 kronor, men den hade en fjärrkontroll. Ska den ha fjärris? Jag trodde bara den hade en liten av/på-knapp. Annars kan man ju trassla in sig i sladden :D

Jag köpte ingen, hade lite brottom och affären var dessutom full med folk så expediten var upptagen (med att svara på frågor från en som skulle köpa en tyst och helst oskyldig dildo till sin trögstartade flickvän :D)

Jag tänkte gå förbi den andra affären någon dag, den som ligger på Bondegatan. Har aldrig varit inne i den men har hört att den ska vara mysigare och mindre porrig.

• Cheri

KLART den skall ha fjärr!!!

Måste ju kunna reglera "trycket". Lite och försiktigt i början och så mer och mer och mer!!! :D

• Monn

Ha ha, ja när du skriver det sådär låter det ju som en självklarhet med fjärris. Tyckte bara i affären att den skulle vara i vägen, men jag får nog ta och tänka om :D

• Jennifer E

Morr! Hade skrivit långt men det bara försvann!!!

Ja, ja, tar det igen... Min kostade 250 pix och ser ut som en kanin, den är blå med p*nisring som man kan ta av (vi har bara använt ringen en gång, sambon tyckte den var ok men ingen sensation) och fanns även i fjärilsutförande eller dylikt.

Rekommenderas verkligen varmt (hett) !

Den stog på en liten hylla bland ringarna snarare än bland kittlarna. Till höger om fönstret om man tittar på fönstret, i det inre rummet.

Vilken är den andra affären du pratar om Monn, på Bondegatan? *Nyfiken* så klart!

• Jennifer E

Förresten, glömde lite nu i inlägg nr 2... Min har fjärris, det låter som om det var den du kikade på Monn. Jag tycker iaf att den är väl värd pengarna.

För dig just nu så kanske det kan vara toppen med en kittlare?!

• Monn

Ja, en kittlare är kanske precis vad jag behöver :D

Attans, då var det nog den jag tittade på. Får gå dit igen, sambon blev väldigt besviken när jag kom hem tomhänt ;) Får gå dit och kika igen.

Den andra butiken heter lovestore (www. lovestore. nu) och ligger på Bondegatan 6.

Svar på tråden Kittlare...