• Celline

Kittlare...

Hej alla välbevandrade inom s*x! Jag är hyfsat erfaren vad gäller vanligt s*x, däremot har jag noll koll på leksaker.

Vad rekommenderar ni? Vilken typ av stav ska man köpa? Har någon testat klitor*skittlare under samlaget? Andra tips på saker man kan ha tillsammans?

Tack på förhand!

/Celine

• Svar på tråden Kittlare...
  • Jennifer E

Ojsan hoppsan, här var nyfikenheten på topp!

Jag köpte ett litet underverk hos Afrodite på Söder. Det är en p*nisring med kittlare i form av delfin på. Den vibrerar steglöst och är "smakfullt" genomskinligt blå. Det bästa i kråksången (förutom orgas*erna då ) är att man kan ta isär ringen och kittlaren och alltså hålla delfinen i handen om man vill eller hoppa över ringen om man så önskar.

Både jag och sambon har varit i himmelriket hela helgen! Jag köpte den i fredags efter jobbet, perfekt dag för ett sådant inköp!

Som sagt, den rekommenderas å det varmaste!

• Jennifer E

Pris ja... Kommer ej ihåg exakt men den var mer än gratis om man ser till effekten! Drygt 200 pix tror jag.

• Monn

Tack för tipset! Vi har haft det lite jobbigt på sista tiden och vad är inte bättre än lite (mycket) sex för att få det att bli bättre igen :D

• Jennifer E

Sant Monn, det är iaf ett bra steg på vägen! Man hittar närheten igen och med den så mkt annat.

Lycka till!

P.S. De stog inte bland de andra kittlarna utan på hyllan mittemot, vid ringarna... Kan vara bra att veta om du ska dit. Jag letade igenom hela hyllan med kittlare X antal gånger och kände mig jättebesviken för att jag ej hittade ngn som verkade bra tills...

• Jennifer E

Jag hittade kvittot precis - 250 pix var det! I princip gratis som sagt... Hoppas verkligen att ni får det bättre snart Monn!

• Monn

Tack så jättemycket! Vi har nog bara en liten svacka, hoppas jag. Han var på väg att flytta ut förra helgen, men vi har pratat, pratat och pratat och jag tror att han har ändrat sig nu. Jag får väl komma hem med en liten överraskning så att han verkligen ändrar sig :D

• Jennifer E

Monn, detta börjar bli obehagligt! Vi verkar vara rätt lika onekligen! Min var också på väg att flytta ut förra helgen men ändrade sig! Vi har dock ingen svacka, det var ett EXTREMT barnsligt, ogenomtänkt, oansvarigt ryck från hans sida efter ett fjantigt bråk som tyvärr urartade lite.

Vi har samma "favvoaffär", gillar kaffe med mjölk (ovanligt), tränar (nåja...), gillar kvällspromenader men kan/får ej gå av olika anledningar och våra sambor har samma fasoner... Säkert någonting mer som jag glömt!

Säg att du älskar katter eller så, jag är nämligen superallergisk och ovan vid djur. haha!

• Monn

Japp, jag älskar katter. Har en liten "bebis" själv faktiskt. Min sambo var superallergisk tidigare och i början fick han äta allergitabletter så fort han skulle hem till mig, men nu går det hur bra som helst *peppar peppar*. Kissen brukar till och med krypa upp på hans huvud och sova där, jättegulligt :D

Jag tänkte förresten att du kunde flytta ut till "förorten" så att vi kan gå kvällspromenader :D

• Monn

Du glömde förresten tidningen!

• Jennifer E

Ja, tidningen, hur kunde jag glömma den?! Nästan skönt att höra det där med katterna! Ja, Aspudden är ju himla trevligt så om det någonsin blir förorten så ligger det bra till onekligen. Vad mysigt det skulle vara att gå kvällspromenixer med någon...

Svar på tråden Kittlare...