• Celline

Kittlare...

Hej alla välbevandrade inom s*x! Jag är hyfsat erfaren vad gäller vanligt s*x, däremot har jag noll koll på leksaker.

Vad rekommenderar ni? Vilken typ av stav ska man köpa? Har någon testat klitor*skittlare under samlaget? Andra tips på saker man kan ha tillsammans?

Tack på förhand!

/Celine

• Svar på tråden Kittlare...
  • Anna Ahl

Jag har ocksa ryckts med i era diskussioner, och har därmed inskaffat en "kittlare"

Ville vara på den säkra sidan så jag kollade in vad som rekomenderats i olika tidningar. Det blev därför en "Ultra Rabbit Royal" ( fick 5 getingar i Expressen)
    Skön är den. Har dock lite svårt att koncentrera mig för att jag tycker den är lite högljudd.
    Är det nagon som har upplevt samma sak ?

• Monn

Var har du hittat alla testerna? Skulle vara intressant att läsa, jag menar, varför nöja sig med en kittlare när man kan köpa två :D

• Anna Ahl

Monn,

Gå in pa www.expressen.se och klicka på s e x längst upp. ( strax under loggan)

Spalten till höger ger Katarina Jarnoch tipps på bra s e x leksaker.

Ha dé

Anna

• _augustibrud

Tack tjejer för den här tråden! Jag och maken var till S-holm över helgen och jag styrde oss mot Afrodites Apotek. Han var lite fundersam över att jag ville till en "porrbutik", men det slutade med att vi kom ut med fyra olika saker !

Tyvärr kan jag inte ännu lämna någon rapport om hur grejerna är, eftersom allt knatande och ätande i Stockholm gjorde oss väldigt trötta...

• Cheri

Tja, det är bättre att starta med en "tyst" modell och så när man "kommit in i det" så att säga så går man över till en med lite mer kräm i!

Då struntar man fullständigt i oljudet för man vet ju vad som komma skall ;)

Men visst det krävs att man vänjer sig.

Jag var tvungen att starta med en ultra tyst men har nu en som surrar och pirrar som ett jetplan! :D

Dränk otyget i ljuv musik eller kanske inspirerande film?

Jag håller mig alltid under täcket... det dämpar _lite_ av oljudet.

• Jennifer E

Japp, under täcket!

Haha, drömde en sexdröm i natt som var nice. Andra gången i hela mitt liv! Ibland drömmer jag att jag har sex men då är det ungefär som att ja, jag åkte tunnelbana... Lika kul alltså!

• l i s a

hallå... hänger lite småblygt på denna tråd. Har nämligen just insett att det nog är en liten fjäril eller annan typ av kittlare kan behövas ;) Måste fråga (ursäkta om svaren finns och jag missat att läsa): när ni använder en sån där kittlare, styr ni själva då eller är det er karl som trixar med den? Vi skulle nog behöva en som man sätter fast på honom eller mej. Vårt problem ligger nämligen lite i att vi är så väldigt olika långa så han når nästan inte "ner" till mig (och jag vill inte trixa själv alltid...) *rosa på kinden*

En annan sak jag undrar apropå detta med kittling ;) Någon som provat en sån där crème som ska öka känsligheten i kli**oris m. omnejd? :D

• Jennifer E

Vi har en som man både kan ha på honom eller lös.

De där cremerna tror jag inte ett smack på, särskilt inte efter att ha läst "viamax sensitive" tråden här, leta upp den!

Måste rusa och träna!

• mareld

l i s a : Det finns små kittlare som man kan spänna fast på tjejen så att de sitter på rätt ställe hela tiden. Annars brukar kittlarna ligga kvar på rätt ställe om man lägger dem (missförstå mig rätt - en åt gången ;)) på plats mellan sig.

Lycka till

Svar på tråden Kittlare...