• Celline

Kittlare...

Hej alla välbevandrade inom s*x! Jag är hyfsat erfaren vad gäller vanligt s*x, däremot har jag noll koll på leksaker.

Vad rekommenderar ni? Vilken typ av stav ska man köpa? Har någon testat klitor*skittlare under samlaget? Andra tips på saker man kan ha tillsammans?

Tack på förhand!

/Celine

• Svar på tråden Kittlare...
  • Jennifer E

Ellos? Va!? Säljer de "sånt"? Jag är inte blyg men förvånad!

Jag gillar "Afrodites apotek" i STHLM. Har ej köpt ngn än men idag ska jag verkligen försöka hinna förbi.

Girlscorner har jag varit inne på "någon gång", tralalala som Hea sa! Men gomorra, nä. Vågar i vilket fall ej kolla under arbetstid!

• Monn

Jag gillar också Afrodites apotek, de har många roliga saker där :D :D :D

Finns det några andra roliga shoppar i Stockholm?

Jag är släkt med två personer som säljer "prylar", men jag vågar inte riktigt beställa från dem. Det skulle kännas konstigt om de visste exakt vad jag/vi sysslade med i sovrummet (och resten av lägenheten :))

• Jennifer E

Har fortfarande inte köpt någon, suck, jag är ju för trög! Tänkte dock gå från jobbet snart så idag kanske det blir av... Man ska aldrig säga aldrig!

Några sistaminutentips?

• EmmaPemma

Jennifer:
    hur gick det, hitta du något?

Själv har jag inga sådana attiraljer. Bara massageolja . Kan man inte beställa s*xleksaker från t ex rfsu:s hemsida (om man tycker det är pinsamt att gå in i affärer).

• Monn

EmmaPemma

Det finns många bra hemsidor man kan beställa roliga saker ifrån. Jag tror det var ett tips tidigare i tråden till och med.

Men det kan faktiskt vara ganska kul att gå omkring och kolla på alla saker, vissa grejer undrar man verkligen hur de ska användas ;)

• EmmaPemma

oj, jag har inte hängt med riktigt i den här tråden märker jag .

Skulle nog inte våga gå till en affär (skulle inte ha ngn ro att titta på grejerna), så internet skulle vara ett bra alternativ för mig .

• Cheri

Det känns lite kul att gå in i "de där" affärerna, speciellt US video som ju mest har filmer, det är fullt av "fula gubbar" som gömmer sig mellan hyllorna och så kommer det in en ung babe (jag ;)) och alla stirrar som om de aldrig sett en tjej "live" förut!

Vi väntas liksom vara pryda eller blyga eller så, för butiksbiträdet såg nästan blyg ut när jag började fråga om lekskerna :D

• EmmaPemma

Cheri:
    , men jag skulle nog aldrig våga.

• agnelia

Internet och butiker i all ära... Roligast är ett s k sexparty!!!
    Sitta tillsammans ett gäng fnittriga (i vissa fall vinpåverkade?) tjejor i blandad ålder och klämma och känna och lukta och smaka på alla roliga prylar och oljor som demotjejen har med sig i sin "lattjolajbanlåda"!!!
    Jätteskoj!!!!

• Monn

Jaaa, jag var på ett sexparty för ungefär ett år sedan. Det var jättekul!!! Vi var ca 10 tjejer, det bjöds på vin och lite tilltugg och alla blev ganska fnittriga. Alla förutom en tjej, hon var väldigt blyg och såg ut som om hon skulle svimma hela tiden :D

Svar på tråden Kittlare...