• Celline

Kittlare...

Hej alla välbevandrade inom s*x! Jag är hyfsat erfaren vad gäller vanligt s*x, däremot har jag noll koll på leksaker.

Vad rekommenderar ni? Vilken typ av stav ska man köpa? Har någon testat klitor*skittlare under samlaget? Andra tips på saker man kan ha tillsammans?

Tack på förhand!

/Celine

• Svar på tråden Kittlare...
  • Jolin numera gift!!

det finns bilder på dessa på hemsidan ;) Går att beställa där också...
    jag som aldrig haft sexleksaker förr och varit pryd och dan (*asg* pryd...haha) har hittat en helt ny värld...

• Jennifer E

Cheri, nyckelpigan verkar toppen, det kommer han att gilla också. Struntar i träningen idag, vi har inte fått till det på hela veckan så det vore dax!

Dyr? Svår att hitta? Vad tror du?

• Jennifer E

idag bär det av för inhandling. Måste spica upp helgen lite. Torr vecka

• Monn

Jennifer E

Jag är 23 (81:a), bor i Aspudden och gillar kaffe med mjölk :D Fika absolut!

Om du vill kan du maila på
    monn-bt@spray.se

• New York brud

Om ni snackar om den "ringen" man satter pa hans intimare del som har en batteridriven ministav som vibrera och stimulerar ar det KANON!! Den fungerar utomordentligt i missionaren, narhet och stimulering, som fatt!!!

• Cheri

De flesta vibbar ligger runt 500 spänn.

Svåra att hitta? Nä, tror inte det.
    Finns i shoppar i Sthlm.

Us Video.

Internet.

Martin shop eller något i den stilen...

• Cheri

Ett tips för "pryda" är ju att det finns att tillgå från Ellos eller andra postorderföretag...

• Genus

Min pojkvän köpte en ganska stor dildo till mig (ser ut som en riktig fast i latexgummi) för några år sen och jag gillar den nästan bättre än hans egen!;)När jag säger det blir han allt lite stressad, men det var ju han som gav mig den! Andra leksaker har jag inte testat. Vilka roliga namn vissa leksaker har förresten; Nyckelpigan, Kalle Kanin och den Otroliga Elefanten...:)//G

• Heleneli

det finns ju många sidor på nätet där man kan beställa...
    www.girlscorner.nu/
    ska vara bra, med recensioner (hur stavas det??) och allt... inte för att JAG någonsin varit inne på en sån sida... *tralalala* än mindre har jag varit på p*rrmässan och VUNNIT en rabbit...! *tralalalalalaaaa*

• Cast

När man går in på girlscorner, så kan man gå in på gomorra.com. Är det någon som varit där inne?

Svar på tråden Kittlare...