• Celline

Kittlare...

Hej alla välbevandrade inom s*x! Jag är hyfsat erfaren vad gäller vanligt s*x, däremot har jag noll koll på leksaker.

Vad rekommenderar ni? Vilken typ av stav ska man köpa? Har någon testat klitor*skittlare under samlaget? Andra tips på saker man kan ha tillsammans?

Tack på förhand!

/Celine

• Svar på tråden Kittlare...
  • Cheri

l i s a

Jag har en gel som ökar blodgenomströmningen (=ökar känsligheten) den är visserligen köpt i england men det finns säkert här oxå.

Det är inte _bara_ bra. Det är toppen under lekarna men EFTER så är det inte lika kul att vara så känslig.

Jag går alltid på toa efter (annars får jag urininfektioner genast) och när jag då "torkar mig" så kan jag knappt röra kl*ris för gelen gjort det hela överkänsligt.

Det tar (om man tvättar bort den) ca 30 min tills det att jag är "normal" igen.

Men dagar då jag är "trögstartad" är den super att ha!

• Monn

Wow, jag trodde verkligen inte att såna där cremer fungerade. Det kanske finns olika mindre och mer bra sorter.

• l i s a

tackar för svar.

Jo visst borde sådana där cremer "fungera" på det sättet att de kan öka blodgenomströmningen som cheri säger. Som liniment typ. Men om de "fungerar" på det sättet att man kommer lättare av dem beror ju såklart på vad problemet är. Ibland skulle man nog behöva smörja in hjärnan med sån där creme! :D :D

• Jennifer E

Jag trodde heller inte att de funkade! Vad heter cremer UggleCheri?

• Jennifer E

CremeN!

Varför måste jag rätta mig hela tiden?

• Suusaan

Kan rekommendera penisringar... Har en härligt knottrig en... och självlysande är den också, så man ser vad man håller på med om lampan är släkt ;) Gubben måste dock ta på den INNAN han får erektion, annars blir den för trång.

• Cheri

Ser inte det hystersiskt larvigt ut med en slak en med penisring?!?

Går det att bli upphetsad utan skrattanfall?

:D

• Jennifer E

Men Cheri, vad heter cremen?

• Charlize

Är också nyfiken på cremen!
    Cheri! Vi väntar på svar!

• Nils

Jennifer E

Den här ringen med delfinen,låter den mycket? Är den klumpig? Finns den på postorder tror du?
    Har länge funderat på lite krydda i sovrummet....

Svar på tråden Kittlare...