• Celline

Kittlare...

Hej alla välbevandrade inom s*x! Jag är hyfsat erfaren vad gäller vanligt s*x, däremot har jag noll koll på leksaker.

Vad rekommenderar ni? Vilken typ av stav ska man köpa? Har någon testat klitor*skittlare under samlaget? Andra tips på saker man kan ha tillsammans?

Tack på förhand!

/Celine

• Svar på tråden Kittlare...
  • Suusaan

Cheri: Man får bara se till att den inte är slak så länge då ;)

• Jennifer E

Finns säkert ngt liknande på postorder, leta runt du! Den låter sådär halvmkt, inte jättehögt. Oss stör det inte iaf! Den är inte klumpig tycker vi.

Cheri, visst kan det se kul ut om delfinen är på men utan så ser det inget dumt ut! Men vår är inte självlysande eller hoppar eller spelar ja må du leva eller då! Den är exklusivt genomskinligt blå...

• mareld

Nils: Du kan beställa på postorder från www . lustgarden . se Har själv handlat där. Gå in under parleksaker för att hitta kittlare som man kan sätta fast på killen. Kan rekommendera Pulsatron delfinen, den har både konstanta vibrationer och program där vibrationshastigheten ändras upp och ner automatiskt.

Lycka till

• Meddelande borttaget
  • Cheri

Ja, JA, lilla Jennifer (tålamod?)
    Jag skall genast hem och kolla vad min gel heter!

(Hmm... eller EFTER jobbet då kanske)

;)

Lugn och fin!

• Jennifer E

Oki jag är lugn, *flaxar lite nervöst*. Kan inte hålla isär trådarna längre...

• Jennifer E

Cheri, såg nu att du skrivit SLAK med ring! Jo, det torde se löjligt ut men hård med är ok!

• Cheri

Ops, glömde kolla, tänkte på det när jag höll på att somna men, men jag åtekommer...

Nu är ni SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ nyfikna på märket eller hur?

;)

• Jennifer E

Jepp! Har inte vågat påminna här av darrande rädsla för att du skulle sägaåt mig igen att lugna mig...

• Antonia

Hej... vilken spännande tråd. Jag har faktiskt ett läppstift som vibrerar hemma. Det är skitbra. Behöver bara använde den ett par minuter innan det går.

Har oxå viamax, men har bara använt den en gång. visst blir man lite känsligare, känns som man har satt på nåt mintaktigt.

Delfinen som du snackar om Jennifer E låter jättespännande men fattar fortfarande inte riktigt hur man sätter på den och i vilkenställning man ska ha den för att det ska vara skönt för båda. Kankse förstår mer när jag ser den.

Några andra bra parsaker ni kan rekommendera?

• Jennifer E

Ja, när/om du ser en så fattar du nog!

Mer tips låter alltid kul!

(Trodde kanske att det var Cheri som svarat, men icke... She's teasing us!)

• Meddelande borttaget
  • gift liten sessa (fd lillsessan)

Försöker igen, fastnade i filtret...

Jag har hört att kl*toris blir mindre känslig om man använder v*brator, vad tycker ni?

• Jennifer E

Sessan, det hade jag också hört men om du läser ordentligt i den här tråden så sägs det att det ej är sant och det har jag valt att tro på!

Cheri! Jag blir snart ond på dig!

• Cheri

jennifer E

Och om jag inte bryr mig?

Naja, ni andra kan ju fa veta att den heter:
    ID plesure (sensual lubricant)

www.idlube.com star det pa flaskan...

Jag kanske skulle ha kollat sidan innan jag skrev det men orkar inte....;)

Svar på tråden Kittlare...