• Celline

Kittlare...

Hej alla välbevandrade inom s*x! Jag är hyfsat erfaren vad gäller vanligt s*x, däremot har jag noll koll på leksaker.

Vad rekommenderar ni? Vilken typ av stav ska man köpa? Har någon testat klitor*skittlare under samlaget? Andra tips på saker man kan ha tillsammans?

Tack på förhand!

/Celine

• Svar på tråden Kittlare...
  • Monn

Det var väldigt skoj! Det roligaste var att jag bara kände tre av tjejerna sedan tidigare, men det är förvånandsvärt vad snabbt man blir "kompisar" i en sån här situation. Alla fnittrade och delade med sig av diverse tips och råd :D

• Tessius

Jag har varit på två sexpartyn och det var jättekul båda gångerna! Beställde saker bägge gångerna, det tror jag alla gjorde, hehe!

• Heleneli

det finns ju en kedja som heter lustgården eller någonting ditåt som är mest för tjejer... tjejer som har butikerna och så vidare... kan ju vara bra för "nybörjare"! :)

• Jennifer E

Äntligen är inköpet avklarat och produkten testad! Wow! Säger bara en sak... KÖP!

• agnelia

Vad var det du köpte då?? *orkar inte läsa igenom alla inläggen*

• Monn

Jennifer

Vad var det du köpte? Var? Pris? Jag är jättesugen på att köpa något nytt och det är ju bäst att prova något som redan fått bra betyg :D

• agnelia

Har du nån länk? Bild? Nåt...?

• mareld

Det finns en butik i Uppsala som heter Lustgården kanske den TiasHea syftar på. Det är bara tjejer som jobbar där. De har även homepartys och internetförsäljning. Adressen är w w w . l u s t g a r d e n . s e

Där finns det en massa mysiga grejor....

Lycka till allihopa

• agnelia

Ja! Lustgården fanns även i Västerås förut!! Helmysig butik!! Synd att de stängde...

Svar på tråden Kittlare...