• Celline

Kittlare...

Hej alla välbevandrade inom s*x! Jag är hyfsat erfaren vad gäller vanligt s*x, däremot har jag noll koll på leksaker.

Vad rekommenderar ni? Vilken typ av stav ska man köpa? Har någon testat klitor*skittlare under samlaget? Andra tips på saker man kan ha tillsammans?

Tack på förhand!

/Celine

• Svar på tråden Kittlare...
  • Monn

Eh, joo, *host, host*... Det blev såhär att jag inte hade tid att åka och köpa en så det har liksom inte riktigt blivit av än. Vi har bara sexats som vanligt och det är heeelt okej det också ;)

Jag hade gärna haft en riktig myshelg med diverse leksaker men sambon ska nu åka ut till landet och jag jobbar, så tyvärr blir det en helg helt för mig själv istället :( Men på måndag, då jäklar :D :D :D

Så ni får hållar er till tåls tills dess, sen kommer redovisningen :)

• Monn

Förresten Cast, jag tror Jappe verkligen menar en riktig eltandborste. Jag har hört (har ingen själv så har aldrig provat) att man kan använda baksidan av borsten.

• Jennifer E

Tror också hon menar en riktig tandborste, har hört om det men som Monn, aldrig testat! Monn, du får återkomma i fallet nästa vecka då. Vi väntar med spänning!

• Monn

Hoppas bara affären har kvar några kittlare till mig, har en känsla av att det är fler än jag som blivit intresserade. Tänk om alla är slut :( då får jag köpa något annat istället :D

• Cast

Det låter som en riktigt nödlösning tycker jag. Enda fördelen med den är ju att den vibrerar, men den är ju hård och man kan ju liksom inte "göra" något mer..........

• Cast

Har någon beställt en kittlare på nätet? Varifrån då och vad heter den i sådant fall?
    Är det någon som vill tala om hur ni använder den, vad tycker killen om den?

Jag har en kompis som testade den, men hon tyckte sådär, den var bökig tyckte hon och killen fick utlösning på en gång........

• Monn

Jag berättar på måndag, eller tisdag om jag inte hinner på måndag, jag kanske är lite upptagen då ;)

• Cast

Vad kul, utelämna inget! Jo då, det får du så klart om du vill, men det är kul att läsa allt.

• jappe

Ja,jag menar vanlig eltandborste(Braun),och jag ser den verkligen inte som någon nödlösning eftersom jag provat ett flertal stavar oxå!!
    Den funkar helt enkelt bäst utanpå,sen är det ju ett plus om man samtidigt använder en stav invändigt,himlen uppenbarar sig!!

• Cast

Har någon beställt en kittlare på nätet? Varifrån då och vad heter den i sådant fall?
    Är det någon som vill tala om hur ni använder den, vad tycker killen om den?

Jag har en kompis som testade den, men hon tyckte sådär, den var bökig tyckte hon och killen fick utlösning på en gång........

Svar på tråden Kittlare...