• Celline

Kittlare...

Hej alla välbevandrade inom s*x! Jag är hyfsat erfaren vad gäller vanligt s*x, däremot har jag noll koll på leksaker.

Vad rekommenderar ni? Vilken typ av stav ska man köpa? Har någon testat klitor*skittlare under samlaget? Andra tips på saker man kan ha tillsammans?

Tack på förhand!

/Celine

• Svar på tråden Kittlare...
  • Jennifer E

Nja, det enda jag har erfarenhet av är stav. Ägen en "rabbit" och är nöjd med den. Använder ibland kittlardelen när jag är med min sambo, det funkar sådär, antar att en kittlare vore bättre.

Någon som testat?

• *Juniphé*

Rabbit är helt suverän tycker jag... särskilt kittlardelen.

Har två andra stavar också (som legat oanvända sedan jag mötte Rabbit) men dom är inte i närheten så trevliga.

Å köp inte någon billig kopia... det ska vara kvalitet! Det är det värt!

• Johanna = en lat kock

du menar en sån liten massagegrunka som sitter på en penisring?

de är supertrvliga :D

har fått tips av en kompis att fjärrstyrda leksaker - utan sladd alltså - ska vara jätteskoj
    då kan man ha förspel när man handlar mat - eller gör ngt annat trist

• Jennifer E

johanna, det är en sådan variant jag menar iaf! undrar om jag ska köpa en idag, har en affär mellan jobbet och hemma... spännande!

Juniphé, min rabbit är en kopia utan de där kulorna längst ner, är de roliga eller? jag är i vilket fall nöjd med min men är nyfiken på allt!

• Miiiaaa

Testa "fjärilen", jag har en sådan, en lila sak, med svarta remmar som man sätter runt benen! Helt SUVERÄN!!!
    Kostarrunt 250kr och är värd varenda krona!!

• Jennifer E

Miiia, ska man använda den själv eller med killen? Jag vill ha en som man har med killen. Alla SNABBA tips är välkomna, ska gå från kontoret snart!

• Miiiaaa

Man kan sätta den runt låren och på så vis stimulerar den. Den är gjord för att stimulera klit***. (vet inte vad filtret tar bort riktigt). Och kan användas tillsammans med killen, bäst är bakifr**.
    En liten pryl jag inte kan vara utan!

• Jennifer E

Interesting! Tror dock att jag väntar med inköpet till imorgon, ska diskutera saken med sambon och invänta fler tips här!

• *Juniphé*

Jennifer E

kulorna eller pärlorna snurrar och det blir lite rörelse precis i slidöppningen. Helt suveränt.

• Jennifer E

Finns det sådana som man har på fingret?

Svar på tråden Kittlare...