• Dolphin

Manlig strippa!

Hej tjejer!

Jag ska ordna en möhippa till min syster och funderar på att hyra in en manlig strippa.
    Är det någon som har något tips på nån. Lyckas inte riktit hitta det jag behöver. Någon som kanske har hyrt en som är bra? Någon som kanske vet vad det kostar.

Tack för hjälpen ni som kan!

• Svar på tråden Manlig strippa!
  • julia*

Tack, jag har hört talas om Horan/madonnan-komplexet tidigare, men tycker inte alls att mitt resonemang bygger på det. I så fall skulle jag ju anse att min bästa kompis är en "mindre fin flicka" som "kan kastas till vargarna". Personligen skulle jag inte vilja kalla mig själv för varken det ena eller det andra, jag är varken slampig eller pryd av mig och kan därför inte leva med en sådan föreställning att det skulle finnas två olika sorters kvinnor.

Som mamma skulle jag säkert även oroa mig för en framtida dotters pojkvän, hennes sexdebut och risk för att bli med barn osv. Jag tror inte det finns många föräldrar som tycker om när deras barn blir så stora att de börjar med sex.

• Electric Lady

Va? Du vill inte att dina barn ska ha 6? Och du tycker inte att du är pryd?

Oj! Jag hoppas att mina barn kommer att kn*lla så mycket de bara kan!

Men i så fall, varför är din dotter viktigare än andras döttrar? Varför kan de strippa och inte hon? Alla kvinnor är någons dotter.

• Mrs Robert

Jag tar ingen ställning i detta, men är inte forumet till för att få svar på sina frågor??? Och inte bli påhoppad! då kan väl de som vill argumentera emot 6handel tjata om det någon annan stans. För om någon nu skulle vilja ha en strippa, så låt dem ha det. Det är ju faktiskt inte precis pedofileri eller våldtäkt vi pratar om. (Även om det enligt er bidrar till detta om 100 år...)Och eftersom att jag ej har tagit ställning önskar jag att slippa bli påhoppad!

• Guldfisken

Det kanske bara är jag men känns det inte som om den här tråden har spårat ur lite när det kläcks kommentarer om att man hoppas att ens barn "kommer att kn*lla så mycket de bara kan!"?

Ingen högre saklig nivå måste jag säga...

• Electric Lady

Well, det är min åsikt. Jag hoppas att mina barn kommer att ha massor, massor massor av sex.

Det är helt seriöst och sakligt. Det är min förhoppning.

• Guldfisken

Ja, personligen hoppas jag att mitt/mina barn kommer att få uppleva allt det fina och fantastiskt underbara som sex med rätt person är. Känns viktigare än kvantiteten.

Det var hur som helst inte det jag menade utan snarare att det knappast hjälper Dolphin i sin trådstart att höra om Electric Ladys förhoppningar om sina barns sexliv (det är dock bara ett exempel).

Fram för lite mer respekt för andra personers trådar tycker jag.

• Mrs Robert

Bra sagt guldfisken, jag tycker (för min del och många andras) att detta får avsluta denna onödiga diskusion...

•  Kaya ,fd Marlie

Vänta lite här nu va?
    Vem har rätt att avsluta en tråd för att det blir ett för känsligt ämne?

Dolpin (trådstartaren) har ju redan påpekat att hon INTE ska hyra en strippa längre.

Jag tror inte att det är hennes bekymmer nu utan kanske maten eller utgångsmarchen.

En del står på mot-sidan
    Andra på för-sidan

Sen tänkte jag på det här med v*ldtäkt om 100 år som någon skrev.
    Jag skulle kunna sätta min vänsterhand på att minst en strippa just i denna sekund blir v*ldtagen/gruppv*ldtagen.

Så jag kommer nog fortsätta på mot-sidan.

• julia*

...och en del står mitt emellan...

Tycker inte heller debatten ska avslutas...den är väldigt intressant tycker jag.

Jag har själv lite svårt att se strippande som s*xhandel eftersom jag tycker det verkar som om de flesta gör det av egen fri vilja. Jag har ingen större insikt i den världen men det är min uppfattning.
    Prostitution är en helt annan sak tycker jag. I annat fall är ju alla former av uppträdande farligt nära gränsen.
    Många artister idag är ju nästan nakna ibland. Då skulle det bara vara graden av nakenhet som avgör om det är fel eller inte.
    Visst har säkert en del strippor skumma kontakter men det har nog många artister också.

Däremot är tycker jag inte alls det hör hemma på en möhippa/svensexa.
    Strippande ser jag som en sak som ska hetsa och k*ta upp åskådarna.
    Det är väl helt ok om man är ute efter det men varför ska man vara det på sin möhippa/svensexa?

Jag kan inte se det som bara "en rolig grej". Då finns det väl mycket annat man kan göra istället om man bara vill ha lite roligt.

• johandenver

Suck...jag råkade vara inloggad med min sambos id...

Ber om ursäkt till både henne och er

Det är alltså jag som skrivit ovanstående och inte *julia

Svar på tråden Manlig strippa!