• Dolphin

Manlig strippa!

Hej tjejer!

Jag ska ordna en möhippa till min syster och funderar på att hyra in en manlig strippa.
    Är det någon som har något tips på nån. Lyckas inte riktit hitta det jag behöver. Någon som kanske har hyrt en som är bra? Någon som kanske vet vad det kostar.

Tack för hjälpen ni som kan!

• Svar på tråden Manlig strippa!
  • Electric Lady

Jag vill avråda dig från det, eftersom det är fel att köpa människor.

• Dolphin

Men det är ju faktiskt deras jobb. Och det är ju frivilligt. Jag har en tjej kompis som jobbar som det och hon trivs med det, skulle man inte göra det så slutar men väl jobba med det...

• MacGyver

Det är "frivilligt" att barn säljer sig också...

• Sibella

Hm, jag hoppar över debatten om huruvida stippande är frivilligt eller inte. För jag har i vilket fall en annan anledning till att inte hyra en strippa: Det blir för det mesta ganska pinsamt och obehagligt när någon inhyrd människa strippar. Du måste känna bruden och de andra deltagarna väldigt väl för att kunna vara säker på att det inte blir en flopp där många bara tycker att det är osmakligt och obehagligt. Som jag skulle tycka.

Jag var på en dammiddag en gång där de hyrt en manlig strippa och han blev utbuad. Fett antiklimax på festen kan man säga...

• Panik

Synd att du ska få en massa påhopp "dolphin"... Tyvärr har jag inget svar på din fråga...

Vill dock säga att i ett land som Sverige behöver ingen frivilligt "strippa"... och dom flesta som strippar på möhippor, svensexor har ett "normalt" jobb som alla vi andra..

Jag tycker strippa på en möhippa kan va en kul grej i rätt sällskap!!

Lycka till!!

•  Kaya ,fd Marlie

Jag skulle inte vilja säga att "dolpin"
    blev påhoppad.

Vad jag såg så var det ett råd.
    Ett faktum dessutom.

• Dolphin

Suck säger jag bara!

Tänkte göra en kul grej för min syster. Jag fick en strippa i 18-års present och han verkade trivas med det han gjorde.

MacGyver! Det var en onödig kommentar tycker jag. Och helt taget ur sammanhanget. Du kan väl knappast jämföra det med min fråga!!!

Sverige är ett fritt land och om folk vill jobba med att strippa får dem väl fan göra det!! Det är väl upp till var och en! Det finns ju folk som trivs med att ses som ett sex objekt. Det ser man ju varje dag.

Jag tycker man kan lägga av med att spela martyr hela tiden. Ni behöver inte försvara dem som inte bett om försvar.

Suck

• Dea

Jag tycker striptease är pinsamt.

• Electric Lady

Har vi inte kommit tillräckligt långt inom psykologin under 1900-talet så att vi vet att en människa har många lager inom sig, medvetna och undermedvetna, och att en sak som ett "fitt val" inte är en enkel, solklar sak. T ex så har 75% av skådespelerskor i p0rrfilmer blivit utsatta för 6uella övergrepp. Vad är då ett fritt val?

• Jennie med ie

Återigen används begreppet påhopp lite väl frikostigt, inte tyckte jag det var påhopp inte...

Jag vill ge ett råd: sätt dig in i din systers och hennes blivande mans inställning till strippor innan ni bokar en. Ifall du inte redan gjort det alltså... Det vore ju inte trevligt om någon av dem blev obekväm med det hela.

Svar på tråden Manlig strippa!