• Dolphin

Manlig strippa!

Hej tjejer!

Jag ska ordna en möhippa till min syster och funderar på att hyra in en manlig strippa.
    Är det någon som har något tips på nån. Lyckas inte riktit hitta det jag behöver. Någon som kanske har hyrt en som är bra? Någon som kanske vet vad det kostar.

Tack för hjälpen ni som kan!

• Svar på tråden Manlig strippa!
  • Mrs Eire

Lädergrabben, synd att du ej var med i debatten när den begav sig, men det lär väl starta igen nu. . . .

• Lädergrabben

Vem är du då, mrs Eire?

• mud

Lädergrabben:

Det är möjligt att det bara är jag som har uppfattat ditt inlägg som reklam, men jag skulle ändå vilja göra dig uppmärksam på punkt sju i användarvillkoren.

..."Att använda forumet för att få kontakt med brudpar i syfte att sälja produkter och tjänster är inte tillåtet"... ...."Överträdelser debiteras enligt gällande tariff för straffavgifter"....

• Mrs Eire

Lädergrabben, ingen speciell, läste tråden bara och tyckte att diskussionen gått över styr, hade varit kul om du kommit med ditt inlägg tidigare opm att du faktiskt gillar att strippa. Då hade de sk "moraltanterna" fått xslag på fingrarna. Deras argument att strippor "tvingas" in i branchen stämmer ju tydligen inte på alla

• Dea

Jag tycker inte det påverkar mina argument det minsta att Lädergrabben gillar att strippa. Det finns folk som tänder på att få smisk, eller få elektriska stötar, varför skulle det inte finnas folk som tänder på att sälja sig.

Däremot tycker jag fortfarande det är en oerhört konstig och pinsam situation att nån, i en offentlig situation, står och klär av sig för att jag ska kolla på det.

Blir jag kåt så vill jag ha sex och att ha det för pengar är brottsligt, blir jag inte kåt är det bara störande.

Och jag tycker det är konstigt, och lite äckligt, att betala pengar för att få rätt att dreggla över nån.

Det känns nämligen jättefrämmande och lite förnedrande att vara kåt på nån som inte är kåt på mig, och att behöva betala för det måste ju betyda att jag är så äcklig så ingen skulle göra det med mig gratis.

Killen i fråga åmar ju och dansar och flirtar lika mycket med vem som helst, alla äckliga kvinnor är ju också hans kunder.

Jag fattar inte grejen.

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • julia*

Är det bara jag som ser det här med strippande på ett ganska humoristiskt sätt? Visserligen har jag aldrig sett en live, bara på tv, men jag tror sannerligen inte att jag hade blivit k*t av det. Istället är jag ganska säker på att jag funnit det skrattretande att ha en halvnaken man framför mig som gör allt för att se så sexig och läcker ut som möjligt. Bara att se hur han anstränger sig för att hotta upp mig skulle vara väldigt roande, men inte upphetsande. Kanske är det bara jag som tänker så, eftersom jag inte gillar upp-pumpade muskelberg. Tycker det bara ser tillgjort ut.

• MeLyAnA

håller verkligen med Julia, Gud vad pinsamt, jag skulle bara tycka synd om killen för att han gör bort sig. Nä tack, ingen strippa på min hippa :)

• Dolphin

Tänkte bara meddela att att vi hade hennes möhippa i lördags och det ingick INTE en strippa där... Och vi hade jätte trevligt.
    Nu kanske man kan släppa den här disskutionen tack!!!!

• Brightblue

Oj, oj, oj, oj vilken överdriven diskusion... Jag är tacksam att vare sig jag eller min man är så här rabiata... Milde tid..

• PUMPISH

Har du hittat nån? Annars så känner jag till några;)

• PUMPISH

oj jag missade ditt inlägg sorry...hehe...vilka tråkiga dom andra här är....bara synd om folk som är rädda för erotik...

• H2O

Ja gud, håller helt klart med.

*klart man är rabiat för att man värnar om jämställdhet....

*klart man är rädd för erotik om man inte tycker strippande är "en kul grej"...

*klart att man borde värna om sexindustrin eftersom den gör så mycket gott i samhället...

*klart att sexindustrin och strippandet inte på något sätt bidrar till sexfixeringen i samhället, lika lite som NRA bidrar till vapenpolitiken i USA...

*klart att man inte har/är kul om man inte tycker om strippor. Man är en riktig torris och livet måste vara bra tråkigt...

Ha en bra dag!

Svar på tråden Manlig strippa!