• Dolphin

Manlig strippa!

Hej tjejer!

Jag ska ordna en möhippa till min syster och funderar på att hyra in en manlig strippa.
    Är det någon som har något tips på nån. Lyckas inte riktit hitta det jag behöver. Någon som kanske har hyrt en som är bra? Någon som kanske vet vad det kostar.

Tack för hjälpen ni som kan!

• Svar på tråden Manlig strippa!
  • julia*

Tror att hon VILL missförstå mig...suck

• julia*

...och dig med för den delen!

• Electric Lady

Men johan denver, jag bryr mig ju jättemycket! Jag säger ju att sex är jätteviktigt och att jag vill att mina barn ska ha mycket av det.

Att inte vilja se sina barn växa upp är rätt lustigt. Alternativet är ju inte så kul, eller hur?

Jag förstår inte varför man vill ha barn om man inte vill att de ska växa upp.

Blir man glad om de dör när de är små då eller? Ursäkta, men det är ju det som är konsekvensen om man inte vill att de ska växa upp.

• johandenver

Eh...????
    Läste du överhuvudtaget någonting av det jag skrev i mitt förra inlägg????

Att insinuera att jag skulle vilja se mina barn dö att ju helt sjukt, jag tycker du får höja nivån på dina argument lite grand.

Ingen har väl sagt att man inte vill att ens barn ska växa upp?
    Men man kommer förmodligen vara """O R O L I G""" för diverse saker i dess uppväxt (bland annat sex men inte enbart).

• julia*

Verkligen sjukt inlägg, Electric Lady, verkligen sjukt...

• AnnaKajsa

OT Jag tycker det är jättegulligt att två personer som är sambo skriver inlägg till varandra! Jag ser framför mig hur de slåss om datorn "nu är det min tur" :) (nej, jag fattar, ni sitter säkert på varsin arbetsplats)

Jag vill också att mina eventuella barn ska ha massor med bra 6 när de blir vuxna!! Visst kommer jag att vara orolig när de är runt 14-15 (oavsett pojke eller flicka) att de ska råka ut för fel personer, eller inte är kommer att vara säkra på sig själva så de går med på sånt som de ångrar sen.. Men, det handlar ju om att växa upp så jag kommer att göra mitt bästa för att stötta och inte skuldbelägga!! För det är nog det värsta man kan göra (och bland det vanligaste!) att låta ens egen oro bli till skuldkänslor hos barnet... och då kan man verkligen ha sabbat deras framtida 6liv!

• AnnaKajsa

För övrigt vill jag bara ge mitt stora stöd till Electric Lady! Du är inte ett dugg "sjuk", jag diggar dig!

• johandenver

Håller med dig fullständigt AnnaKajsa.
    ...och ja...vi sitter inte på samma ställe

• julia*

AnnaKajsa, du verkar förstå vad jag menar och inte tro att jag hellre vill se mina barn dö än att växa upp. DET tycker jag är ett ganska sjukt påstående, särskilt från någon som inte känner mig överhuvudtaget.

• Lädergrabben

Hej, jag vet inte om jag kommer in olämpligt, eller kanske för sent. Jag har själv strippat på ett antal möhippor och dammiddagar. Och jag GILLAR det. Jag har två olika shower, den ena som matros och den andra som knutte. Jag brukar ta 1200 kronor, och stannar hela kvällen, om så önskas. Jag har kollegor som tar detsamma ungefär, och alla gillar vi det. Det är tillåtet att "känna" på oss, om man vill.

Svar på tråden Manlig strippa!