• Dolphin

Manlig strippa!

Hej tjejer!

Jag ska ordna en möhippa till min syster och funderar på att hyra in en manlig strippa.
    Är det någon som har något tips på nån. Lyckas inte riktit hitta det jag behöver. Någon som kanske har hyrt en som är bra? Någon som kanske vet vad det kostar.

Tack för hjälpen ni som kan!

• Svar på tråden Manlig strippa!
  • ISLA

Finns det ingen snygging i bekantskapskretsen som du kan höra med?Eller någons kompis kompis eller nåt?Ordnade själv en möhippa för en kompis för några år sedan,och fick då min kusins ursnygga vän att ställa upp på lite "snäll" striptease,var mycket uppskattat av alla!Lycka till.

• wienerwaltz

Hallå! Dolphin ställde en fråga. Den frågan var inte hur vi andra ställer oss till att hyra in strippor!
    Håll er till ämnet om ni ska komma med inlägg, annars är det ju fritt att lämna tråden.
    Dolphin! Kan tyvärr inte hjälpa dej, hoppas du kommer på något.

•  Kaya ,fd Marlie

wienerwals

Du har rätt men tycker ni inte att det är viktigt att all 6 handel försvinner?
    Eller tycker ni att det är ett positivt inslag i vårt samhälle?

Läs mitt senaste inlägg.

• Dea

En kille som gillar att visa upp sig kanske trivs med att ställa upp som strippa, men tänk på att det kan bli konstigare känslor för både brud och brudgum om han finns i bekantskapskretsen, jämfört med om det är ett anonymt proffs.

Jag hörde om nån som fick brudgummens extjej att strippa på svensexan. Det tyckte jag var ÄNNU pinsammare än vanligt.

• wienerwaltz

Det är klart att alla har rätt till att ha åsikter, men det finns speciella forum för det.
    Den här diskussionen hjälper ju inte Dolphin.

• Nissepisse

Allvarligt talat, hur många "moraltanter" finns det här på BT? Kan man inte få ställa en fråga utan att folk hoppar på personen i fråga? Den enda måttstocken vi har idag är svensk lag (följer man denna så är det upp till var och en att göra vad de vill), enligt den så är det tillåtet med striptease så länge inga könsorgan visas.

Och till alla "moraltanter": på med näbbskorna och glöm inte Palestina schalen och ut och demonstrera!

Stå på dig Doplhin!

• Electric Lady

Det är mycket som är tillåtet enligt svensk lag, s*mlag med djur t ex. Skulle du nissepisse tycka att det var helt ok om någon frågade efter en lämplig gris till det till sin möhippa?

Summa: Det finns mycket som är tillåtet enligt svenskt lag som man inte tycker är ok ändå. Och då är det ens plikt att säga emot. Hurdant samhälle får vi om alla är tysta? Hur tror du nya lagar kommer till? Om ingen sagt ifrån hade kvinnor fortfarande fått gifta sig från 16 års ålder här Sverige. Men någon tyckte att det var fel, och sa ifrån, och så ändrades lagen.

• Annsis

Samlag med djur likvärdigt med att titta på striptease... Mja...

•  Kaya ,fd Marlie

Men försök iallafall att förstå vad hon menar med vad som är lagligt och inte....
    Försök.

Tror minsann att vi fått oss en ny "gnutt"
    Palestinasjalarna fiende.

• Dolphin

Är det varkligen lagligt att ha sex med djur! Fy faan vad sjukt....

Svar på tråden Manlig strippa!