• Dolphin

Manlig strippa!

Hej tjejer!

Jag ska ordna en möhippa till min syster och funderar på att hyra in en manlig strippa.
    Är det någon som har något tips på nån. Lyckas inte riktit hitta det jag behöver. Någon som kanske har hyrt en som är bra? Någon som kanske vet vad det kostar.

Tack för hjälpen ni som kan!

• Svar på tråden Manlig strippa!
  • Pagan

Rätta mig om jag har fel, men var det inte uppe en stor diskussion ang tidelag i Aftonbladet för en tid sen - där landets veterinärer ville påkalla uppmärksamheten kring att väldigt många djur "våldtas" varje år. Och då har jag för mig att det i artikeln stod att tidelag visst var olagligt...? Jag hittar inte artikeln!

• Pagan

.. kollade upp djurskyddslagen på nätet
    ( visste ni förresten att vi har fått en djuskyddsmyndighet i Sverige? ) Det var inte en dag för tidigt!
    Nåväl, djurskyddslagen nämner inget om tide*lag som sådant, men där står utförligt att man inte får misshandla, överanstränga, vanvårda eller på annat sätt utsätta ett djur för lidande... Ett förtydligande kan jag hålla med om vore på sin plats ang tide*lag - men om man förgriper sig på ett djur så skulle inte jag kalla det naturligt - följdaktligen kan man då bli dömd för djurplågeri.
    Alltså; där står inget om att det skulle vara tillåtet med djurs*x...

Men så var det ju inte det denna tråd skulle handla om heller...

• Guldfisken

Pagan: Okej, här kommer ett förtydligande även om det inte riktigt hör hemma i den här diskussionen. Tidelag som sådant är inte olagligt i Sverige. Utsätter man djuret för lidande har man dock gjort sig skyldig till djurplågeri.

•  Kaya ,fd Marlie

Men kan man inte försöka att strunta i lagen och se hur det står till med moralen?

Måste man bara bry sig om att saker och ting är lagligt?

Skulle ni tipsa nån arbetslös att prostituera sig?

Känner ni verkligen innerst inne att det är OK att stödja 6 industrin????

Helt allvarligt?
    Förlåt om jag tjatar men det är för mig så obegripligt att man inte ens vill försöka tänka om.

• Mia-W

Orkar inte läsa alla jobbiga inlägg så jag vet inte om du fått detta tips tidigare.

Kolla med www.svenskstripp.com
    Jackie är av inte denna värld! :) han sjunger bra oxå. Har sett honom på erotikmässan några gånger.

Mitt inlägg i debatten mot eller för sexindustrin är den att så länge man inte skadar någon annan så är allt ok! Det finns bra och dåliga människor i den branschen precis som det gör i alla andra branscher!

•  Kaya ,fd Marlie

Mia W.
    Jag tycker att det är lite skrämmande faktiskt.
    Att tom göra reklam för en strippsida och rekomendera att köpa en människa på det sättet.
    Och att kalla det jobbiga inlägg när det handlar om att förändra situationen för människor som ofta ofta mår dåligt,har blivit utsatta för 6uella övergrepp.
    Mm mm.

Det tycker jag e skrämmande.

• mud

Dolphin:

....vore det inte minst lika roligt att försöka hitta en danspedagog som får lära bruden att strippa?

Jag funderade lite på hur jag skulle reagera om min kille hade tittat på strippor (gillas inte) och att jag har kompisar som gillar att strippa och känna sig sexiga. En kombination av att ha strippa på möhippan och att slippa stödja sexhandel!

• Rita

Här kommer en moraltant till...

Jag var på en kompis 30-års fest där hennes bröder hyrde in en manlig strippa. Visst han var jättesnygg och sexig men många tyckte bara att det blev pinsamt, speciellt när han mer eller mindre tryckte upp den intima delen i hennes ansikte. Kan säga att hennes man inte uppskattade det, han mådde rätt dåligt och hon fick höra det rätt länge efteråt. Så jag tycker nog att man ska vara riktigt, riktigt säker på att det är ok för alla. Skulle själv inte vilja att någon annan än jag strippade för min man. Har faktiskt tänkt att boka en stripplektion...

•  Kaya ,fd Marlie

En grej som jag funderar på utöver att man vill gynna 6industrin,
    Varför vill man ha en strippa?

(jag vet att ni inte vill det,för ni har nog inte tänkt så långt)

Är det för att kolla om potensen är OK?
    Är det för att efter vigséln är det kört
    `Då är det slut på det roliga,
    då får man dras med sin barnafödande,lönnfeta fru.

En kul enkät,vad är det bästa syftet?
    *nyfiken*

• Rita

Kaya,
    jag undrar samma sak?
    Skulle vara intressant att veta.

Jag vill lära mig att strippa för att hetsa upp min man... För det är väl det går ut på med strippning - att hetsa upp, att vara så sexig som möjligt, eller?
    Jag kan tycka att andra killar ser bra ut och är sexiga men jag skulle inte vilja ha dem strippande framför mig.

Svar på tråden Manlig strippa!