• Dolphin

Manlig strippa!

Hej tjejer!

Jag ska ordna en möhippa till min syster och funderar på att hyra in en manlig strippa.
    Är det någon som har något tips på nån. Lyckas inte riktit hitta det jag behöver. Någon som kanske har hyrt en som är bra? Någon som kanske vet vad det kostar.

Tack för hjälpen ni som kan!

• Svar på tråden Manlig strippa!
  • Tessius

Dolphin, jag önskar jag skulle kunna ge dig tips om nån manlig strippa....tyvärr känner jag inte till nån förmedling! Sen tycker jag det är trams att man inte får tycka vad man vill, jag har absolut inget emot strippor, vare sig kvinnliga eller manliga då en av mina väninnor var strippa i många år. Hon älskade det hon gjorde och tjänade massor med pengar!! Du får nog räkna med iaf 1500:-!

• johandenver

Sällar mig till skaran som tycker strippor är fel. Kvinnlig såväl som manlig. Men det var ju egentligen inte det tråden handlade om

Jag hade inte uppskattat en strippa på min (eventuella, någon gång i framtiden) svensexa, inte heller någon på min sambos möhippa. Däremot hade jag gillat om min sambo hade genomfört en stripp för mig enbart. Skulle inte det vara en precis lika kul grej för din syster, vad skulle vara skillnaden egentligen?

• MacGyver

Dolphin

Säkert en tråkig kommentar för dig, men inte onödig, eftersom du påpekar graden av "frivillighet". Jag gjorde detsamma, men ur en annan synvinkel.
    För övrigt så tipsar jag dig att läsa Electric Ladys inlägg en gång till.

• Electric Lady

*skrattar så jag gråter*

gode gud, vilket fint felslag jag gjorde...

"FRITT val" ska det vara och inget annat...

*tårarna rinner*

det var det värsta...

HAHAHA

• johandenver

Det passade ju fint in i sammanhanget men det ändrade andan i ditt inlägg en aning

• emy

Om en kille startat denna tråd hade han vid det här laget varit halshuggen, rullad i tjära och fjädrar och upphängd på stadsmuren, androm till varnagel.

Så Dolphin kan känna sig milt och varsamt behandlad. Strippor är enligt mig förnedrande både för den som tittar och den som strippar. Kom på en annan idé om du inte vill att några av de församlade ska tycka det känns etiskt och moraliskt tveksamt.

• Collie

Jag tycker att strippor ska ses som något sensuelt och sexigt. Man skall se peronen som strippar som en levande människa, som du och jag, man skall absolut inte se strippan som ett stycke kött! Har sett på nätet där manliga strippor är helt nakna inför kvinnorna, och de får runka av strippan tills han får utlösning! Vad tycker ni om det? Är det ytterst kränkande för manliga strippan? Själv tycker jag att det är okej, bara det inte det handlar om och kränka någon annan människa.

• beverfia

Dolphin -
    Jag har inget tips att ge dig, men väl en klapp i ryggen!
    Är det så att det känns rätt att hyra in en strippa ska du göra det.
    Jag antar att du känner din syster tillräckligt för att kunna göra ett sånt beslut.
    Fast glöm för all del inte att tänka på vad hennes blivande man skulle tycka om det. Kanske tom kan höra dig för med honom innan, så inte deras äktenskap börjar med ett irritationsmoment..

Jag vet själv att jag inte skulle vilja ha en strippa på vare sig min eller min blivandes fester. Men jag skulle inte dra mig en sekund för att ha en på syrrans möhippa :)

• lilla s

skulle det inte va kul om den blivande brudgummen överraskade med en "skoj-stripp" (behöver kanske inte ta av allt inför tjejgänget...) eller kanske killarna kör en "ballongdans"? förutsättningen är kanske att man är hemma hos nån.. detta funkar nog endast om man är ett tajt gäng som brukar umgås mkt o har glimten i ögat...

• Smurfan

Hej jag vill bara säga stå på dig.

Svar på tråden Manlig strippa!