• Lavin

BOHEM/VINTAGE! kan vi hjälpa varandra? :)

Hej!
    Jag ÄLSKAR den lite mer bohemiska stilen och vill ha den på mitt bröllop.
    Finns det fler som älskar det också?
    Det skulle också vara kul om man kunde spåna på ideer tillsammans i en tråd.
    Lägg upp bilder och visa hur ni hade det på ert bröllop för att få den där extra bohem/vintage-känslan!!

Jag har hittat den här klänningen som jag verkligen älskar.
    Charlotte dress från GracelovesLace, förra årets kollektion.
    Någon som har tips på hur man kan få tag på den/liknande till billigt pris?

• Svar på tråden BOHEM/VINTAGE! kan vi hjälpa varandra? :)
  • MissK

ÅHH! Vad glad jag blir att jag hittade denna tråd, I LOVE! 
    Synd att jag säkert missat massa nu, men delar gärna med mig av det som inspirerar/inspirerat mig mest under all planering :)

• FrökenW
    MissK skrev 2014-02-05 18:21:53 följande:
    Åh, vet du var de fantastiska klänningarna kommer ifrån?
  • EmmyBorg
    Novas skrev 2014-02-03 20:56:27 följande:
    Någon av er vintage lovers som saknar fotograf? =)
    Jag saknar fotograf! Vem frågar?
  • Petraksa
    MissK skrev 2014-02-05 18:23:36 följande:
    Oj, jag var inte klar.. Skäms

Exakt denna har jag också i min inspirationsmapp. Hade tänkt göra några liknande inbjudningskort. Så sjukt fint!
  • pinkflesh

Haha! Jag har också exakt den bilden som inspiration till inbjudningarna! Vad "originella" vi är XD

• MH2014

Fem dagar kvar här!!! Klänningen jag velat ha hinner inte komma till försäljning i Sverige till nästa vecka :( så det får nog bli min klänning här hemma ändå... Så blir accessoar jakt i helgen!! Förutom hur jag ska se ut och stylas så är nästan allt klart. Dryck ska köpas in och sedan ska allt packas..... Hjälp!!!

• Petraksa
    pinkflesh skrev 2014-02-06 11:52:11 följande:
    Haha! Jag har också exakt den bilden som inspiration till inbjudningarna! Vad "originella" vi är XD
  • Lavin
    pinkflesh skrev 2014-02-06 11:52:11 följande:
    HAHA ! samma bilder ligger typ i mina album också... men då vet vi att vi alla är inne på samma spår iaf.. ;P :)
  • Lavin
    MH2014 skrev 2014-02-06 20:59:24 följande:
    Fem dagar kvar här!!! Klänningen jag velat ha hinner inte komma till försäljning i Sverige till nästa vecka :( så det får nog bli min klänning här hemma ändå... Så blir accessoar jakt i helgen!! Förutom hur jag ska se ut och stylas så är nästan allt klart. Dryck ska köpas in och sedan ska allt packas..... Hjälp!!!
    Hur gick det med allt nu då? :D
Svar på tråden BOHEM/VINTAGE! kan vi hjälpa varandra? :)