• Limba

Bröllop 2014?

2014 BRUDAR!

Här kan ni bomba med bilder på klänningar, men även gärna ringar, inspiration m.m!

En plats att dela med sig av allt virrvarr i huvudet,
    kika på andras val och hjälpas åt med råd och tips längst med vägen till den stora dagen!!

Vi slår på stort sommaren 2014, och det vore jättekul att se hur andra tänker och önskar!

BILD-BOMBA gärna!

{#emotions_dlg.flower} 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-01-09 14:01
    Detta är alltså tänkt som en sidotråd till Brudar 2014, fast med bilder!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-05 12:58
    ~ VI GIFTER OSS 2014! ~

25 januari ~ PoS på Värmdö, Stockholm

25 januari ~ Josefin o Micke i Sollentuna, Stockholm

11 februari ~ MH2014 i Västerås

3 Maj~ Jeanettejohansson i Hästveda, utanför Hässleholm

24 Maj ~ xMariax, Eskilstuna

31 Maj ~ Mrs Lindahl 2014 i Hästveda

6 juni ~ Power of Love i Karlstad

7 juni ~ Csve i Jönköping

7 juni ~ Larssonmaria86 i Glostorp, utanför Malmö

7 juni~ Sandrajavisst, Nyköping

28 juni ~ Ebbaa i Karlstad

28 juni ~ Sandra01 i Stockholm

5 juli ~ HubbaBubba i Stockholm

26 juli ~ Kakbakaren i Österbotten, Finland

2 augusti ~ Sandra Elisabet i Göteborgsområdet

16 augusti ~ Schmock i Göteborg

Augusti ~ Limba någonstans i Sverige

Augusti ~ A ring on my finger i Helsingborgsområdet

18 oktober ~ Ponduss i Västerås

6 december ~ Winterwonderland i Göteborg
  • Svar på tråden Bröllop 2014?
  • SandraElisabet

Yes! Det va etsy och "shopen" heter rosadosbox. :)

• SandraElisabet

Tack!! :) Jag är mycket nöjd!

• SandraElisabet

Oj, gick inte att citera från mobilen... Den första va till Sandra01 och den andra till MH2014.

• Mrs Lindahl 2014

Ja visst är de fina!

De vi ska beställa är från Etsy, säljaren http://www.etsy.com/shop/MiniPolaroidMagnets?ref=seller_info.
    Men om man gillar iden men vill ha annan stil så sök bara på Etsy på "Save the date magnet" då får man upp massor.

Etsy är för övrigt en grym sida så som jag kan absolut rekomendera, jag kommer att beställa en hel del till bröllopet därifrån, Save the dates, glas till Toastmaster, caketopper, smycken.

• SandraElisabet
    Mrs Lindahl 2014 skrev 2013-03-01 10:28:00 följande:
    Ja visst är de fina!

De vi ska beställa är från Etsy, säljaren www.etsy.com/shop/MiniPolaroidMagnets?ref=sel....
    Men om man gillar iden men vill ha annan stil så sök bara på Etsy på "Save the date magnet" då får man upp massor.

Etsy är för övrigt en grym sida så som jag kan absolut rekomendera, jag kommer att beställa en hel del till bröllopet därifrån, Save the dates, glas till Toastmaster, caketopper, smycken.
    Samma här. Glad
  • SandraElisabet
    MH2014 skrev 2013-02-28 19:48:21 följande:

Jag tycker det är döläckert med en snygg rygg på klänningen,,men va tusan de jag hittar kostar ju minst 25 000:- det vill jag inte lägga!

har nån av er sett nån eller vet vart jag skulle kunna hitta det?

Tyvärr är ju fin spets dyr. Jag tror att det kan vara svårt att hitta klänningar med sådanna detaljer under 15... Obestämd
    Jag har i alla fall aldrig sett det. Skulle vara om du hade tur med begagnat. Och sedan finns det som sagt en massa på etsy om du kan tänka dig att beställa därifrån. Då går det att få mycket billigare.
  • SandraElisabet
    xMariax skrev 2013-02-28 20:00:07 följande:
    Någon som vet var man kan köpa fina brudklänningar med medeltidstema? Jag hittar antingen bara klänningar för 10.000:-+ eller som är jättetydliga halloween-kostymer.. :-/
    Tror att även det kan vara svårt. Hade jag varit du hade jag gått till skräddare eller sökt på etsy. Flört
  • SandraElisabet

{#emotions_dlg.flower}Solig ~ VI GIFTER OSS 2014! ~ Solig{#emotions_dlg.flower}

25 januari ~ PoS i (på?haha) Värmdö, Stockholm

11 februari ~ MH2014 i Västerås

3 Maj~ Jeanettejohansson i Hästveda, utanför Hässleholm

31 Maj ~ Mrs Lindahl 2014 i Hästveda

6 juni ~ Power of Love i Karlstad

7 juni ~ Csve i Jönköping

7 juni ~ Larssonmaria86 i Glostorp, utanför Malmö

7 juni~ Sandrajavisst, Nyköping

28 juni ~ Ebbaa i Karlstad

28 juni ~ Sandra01 i Stockholm

5 juli ~ HubbaBubba i Stockholm

26 juli ~ Kakbakaren i Österbotten, Finland

2 augusti ~ Sandra Elisabet i Göteborgsområdet

16 augusti ~ Schmock i Göteborg

Augusti ~ Limba någonstans i Sverige

Augusti ~ A ring on my finger i Helsingborgsområdet

Sep/Okt ~ xMariax i Eskilstuna

18 oktober ~ Ponduss i Västerås

6 december - Winterwonderland i Göteborg

• Csve
    Eksson skrev 2013-02-27 21:10:33 följande:

Såg att ni ska gifta er i Jkpg, vi också! Får man fråga vilken kyrka ni valt och vilken festlokal?

Vi är nästan helt hundra på Husvkarna Stadshotell, som vi ska träffa om 2 veckor, det verkar superbra där. Kyrka har jag dock ingen koll på, jag är inte därifrån..och sambon är inte direkt lika engagerad än..han tycker jag är ute i rätt god tid så har väl inte jättebråttom att kolla massa kyrkor med mig. Får mest höra när jag hittat nån jag tycker är fin "nej där kan vi inte gifta oss det ligger på fel sida/för långt bort" osv osv..haha

Så har du några tips tas det jättegärna emot:)

Hej!
    vi gifter oss i Sandseryds kyrka och har middag/fest i stugan i stadsparken. Huskvarna stadshotell får ha oss under vår bröllopsnatt

Vart bor ni?

• Förgätmigej
    MH2014 skrev 2013-02-28 19:48:51 följande:

och här kom bilden :)
    ÅH, jag undrar precis samma sak! Dreglar sönder mig på Galia Lahavs underbara ryggar, men de kostar ju som sagt ett par månadslöner... Ingen som kan hjälpa MH2014 och mig med ett kick-ass budgettips?

Och - just det - vi har just spikat 5 juli 2014. Och bokat fotograf. THE JOY! 
Svar på tråden Bröllop 2014?