• Limba

Bröllop 2014?

2014 BRUDAR!

Här kan ni bomba med bilder på klänningar, men även gärna ringar, inspiration m.m!

En plats att dela med sig av allt virrvarr i huvudet,
    kika på andras val och hjälpas åt med råd och tips längst med vägen till den stora dagen!!

Vi slår på stort sommaren 2014, och det vore jättekul att se hur andra tänker och önskar!

BILD-BOMBA gärna!

{#emotions_dlg.flower} 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-01-09 14:01
    Detta är alltså tänkt som en sidotråd till Brudar 2014, fast med bilder!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-05 12:58
    ~ VI GIFTER OSS 2014! ~

25 januari ~ PoS på Värmdö, Stockholm

25 januari ~ Josefin o Micke i Sollentuna, Stockholm

11 februari ~ MH2014 i Västerås

3 Maj~ Jeanettejohansson i Hästveda, utanför Hässleholm

24 Maj ~ xMariax, Eskilstuna

31 Maj ~ Mrs Lindahl 2014 i Hästveda

6 juni ~ Power of Love i Karlstad

7 juni ~ Csve i Jönköping

7 juni ~ Larssonmaria86 i Glostorp, utanför Malmö

7 juni~ Sandrajavisst, Nyköping

28 juni ~ Ebbaa i Karlstad

28 juni ~ Sandra01 i Stockholm

5 juli ~ HubbaBubba i Stockholm

26 juli ~ Kakbakaren i Österbotten, Finland

2 augusti ~ Sandra Elisabet i Göteborgsområdet

16 augusti ~ Schmock i Göteborg

Augusti ~ Limba någonstans i Sverige

Augusti ~ A ring on my finger i Helsingborgsområdet

18 oktober ~ Ponduss i Västerås

6 december ~ Winterwonderland i Göteborg
  • Svar på tråden Bröllop 2014?
  • Power of Love

Min fästman gillade också inbjudningarna Skrattande De behövs finslipas lite men det har vi tid till. Jag skulle egentligen velat ha in lite grönt eftersom vi har både lila och grönt som tema. Fästmannen föreslog att man skulle lägga in lite murgröna iaf på insidan men jag vet inte. Tror att det kanske blir lite för mycket. 

• Power of Love

kakbagaren: Jag ska också gifta mig borgerligt och tänkte också ha släp. Eller ja, det är för mig inget måste men alla de klänningar jag gillar har just släp s det blir därför troligen med släp. Glad

• Power of Love

Åh! Nu har jag nyheter! Mamma ringde nyss. Vi har fått klart med dispansen och får vara i ordersalen för vigseln. Så nu är vigsellokal helt klar! 

Och om jag får vara lite off-tropic så ser det ut som jag har klart med jobb till sommaren. Företaget jag har haft min praktik har sålts till en av de som jobbade där . Hon som köpte det är en jättebra mäklare som jag har varit lite av min mentor och hon ville att jag börjar för henne sen när jag är färdigutbildad. Detta trots att jag inte är det förrens till sommaren och det innebär att hon kommer få väldigt mycket att göra fram tills jag är klar. Men funkar så bra ihop så det känns roligt. Men det krävs att jag klarar sista tentan Vilket jag verkligen tänker göra!

Dessutom fick jag nästan ett annat jobberbjudande idag när jag själv var på visning för ett hus. Så jag verkar helt plötsligt fått en b-plan Flört

• Power of Love

Tror jag har glömt att skriva att vi fått bekräftelse även om att festlokalen är bokad Solig

• PoS

Sandra01, vi ska dit o kolla den 6/3! Kakbagaren, jag har också fått uppdatera människor i vår närhet på den moderna världen. Jag friade nämligen också. När vi berättade att vi förlovat oss så frågade alla om hur han hade friat... Jg säger då det. Power of Love, grattis!! Vad kul att det löser sig för er.

• Power of Love

Vad tråkiga folk är som förutsätter att det är mannen som friar. Det blir ju vanligare att det är kvinnan som friar, det märks om inte annat på detta forum. Dessutom har vi alla som bestämmer gemensamt, som jag och min fästman.  Solig

Svar på tråden Bröllop 2014?