Bröllop 29/6-2013
Hej!
Jag är alldeles ny här men jag ska gifta mig med min kärlek den 29/6-2013.
Finns det fler här??
Vore kul att följas åt hela vägen fram under alla förberedelser och ideer. :)
Hej!
Jag är alldeles ny här men jag ska gifta mig med min kärlek den 29/6-2013.
Finns det fler här??
Vore kul att följas åt hela vägen fram under alla förberedelser och ideer. :)
Va roligt att bli hippad på det viset :)
jo men undrar varför jag ska ta med elvisp och det haha :)
Gud vad spännande! Haha, elvispen och det är nog bara försatt förvirra dig :)
Ja förvirrad blir jag alltid, jaja man får väl packa ner det då ;) men mina största problem är att jag hat mens sp jag vill inte bada om dom tänkt det :/ ock både jag och sonen är jätte sjuka, så jag ber till Gud att jag ska bli frisk till i morgon!!! Tips på huskurer???
Krya på dig och hoppas det blir en riktigt härlig dag i morgon!!
Här har det varit en fullspäckad vecka. Ser att ni hunnit skriva en massa. Vi har också önskat oss pengar och angående resan har vi gjort en sida i festhäftet som handlar om resan med foton, lite fakta om staden och vad vi tänker göra där. Så gästerna kan se vad de bidrar till . Börjar känna av stressen som tusan. Imorgon är det 5 veckor kvar brudar! Och veckorna är fullspäckade med både bröllopsfix och en massa annat. Vi ska färdigställa festhäftena inom det snaraste och på söndag blir det som sagt Tyskland för att köpa alkohol. Onsdag har vi samtal med prästen, torsdag ska vi hämta ringen och fredag ska sambons jobb kidnappa honom för lite festligheter inför bröllopet. Ev blir jag hippad nästa helg, annars blir det nog helgen därpå. Sambon tar grabbarna på nationaldagen. Det vi har kvar sen är att köpa sidenband, träna in låten med han som ska spela på vigseln, festhäftena, vigselhäftena, köpa gästbok, köpa snacks, köpa alkoholfritt och maila gästerna om att vi skulle bli glada om de tar med sej kamera och tar massa kort vid borden där de sitter och att det kommer finnas tomma cd-skivor på bröllopet som man sen kan ta med sej hem för att bränna över korten till oss.
Gjorde min sista ebaybeställning igår. Nu får det bli sverigeköp resten av tiden - man vet ju aldrig hur lång tid det tar för grejerna att komma. Kollade nyss, tror jag har gjort över 40 beställningar till bröllopet. Förvånas hela tiden över hur man kan hitta saker som med frakt inkluderat kostar bara bråkdelen av vad det skulle ha kostat att köpa i Sverige.
Bara 4 personer som inte OSA:t nu, tyvärr de 4 mest osäkra (såklart!).
Nästa vecka är vi bjudna på en annan borgerlig vigsel - det ska bli väldigt intressant att se hur de tänker och gör. Det är ju både på gott och ont att man får forma sin vigselcermoni precis hur man vill...