Bröllop 29/6-2013
Hej!
Jag är alldeles ny här men jag ska gifta mig med min kärlek den 29/6-2013.
Finns det fler här??
Vore kul att följas åt hela vägen fram under alla förberedelser och ideer. :)
Hej!
Jag är alldeles ny här men jag ska gifta mig med min kärlek den 29/6-2013.
Finns det fler här??
Vore kul att följas åt hela vägen fram under alla förberedelser och ideer. :)
Ja, lägg gärna upp bild. Det är kul att se vad ni andra fixar med. Idag har jag gått runt i mina bröllopsskor. Dessvärre upptäckte jag att de inte var så sköna. De var ganska hårda så jag kommer få jätteont i fötterna. Måste alltså ge mig ut på skojakt igen. :-/ vad ska ni ha på fötterna?
Puh, igår blev jag kidnappad. Har rejäl blykeps idag :) Men vilken härlig dag det blev!
Ja Annica lägg in bild ! Marjasinus: Vad kul, vad hittade de på för dej. JochP: Jag kan ju inte lägga upp bilder här
. Men här är länken till mina skor www.brandos.se/ivory/elvira-1-off-white/a27988
Här kommer en bild på min klänning. Sitter hyfsat tycker jag. Behöver sy upp den lite och om en månad kommer den att sitta som en smäck eftersom jag tänkt gå ner några kg.
Nu kom den lite suddig men funkar
Denna sko har jag köpt. Fick hem dom i fredags och dom är jätte sköna
http://www.zalando.se/esprit-dione-sandaletter-vitt-es111b025-002.html
Och dessa ska jag nog ta på mig lite senare på kvällen när fötterna kanske börja bli ömma
http://www.zalando.se/rieker-roberta-utomhustofflor-traeskor-vitt-ri111b05m-002.html
Annica: jättefint! Både klänning och skor. Jag har ju lagt in bilder i mitt galleri på mina kläder, jag kan inte heller få in bilder i tråden. Vill höra mer om svensexor och möhippor, någon som anar något?? Min blivande ska bli kidnappad på lördag, men det vet han förstås inget om.
Hej!
Jag blev hämtad i lördags, för möhippa!
Det visste jag om!
Det var roligt, jag har varit rädd för att bli arg under möhippan, och hade då aldrig trott att jag skulle klara av att springa runt på stan och fråga folk massa saker! :D Men jag gjorde det och är riktigt stolt över mig själv!
möhippan började med ett yoga pass (vilket varit ett pikat önskemål från mig då jag aldrig testat det men velat), sen fick jag leda mina vänner i den sport jag håller på med, en kort stund! efter det fick jag klä ut mig i en kodräkt och göra lite olika uppdrag påstan, det var ett jag inte fixa och det var att ta kort på en minnesvärd plats och ta kort på något som för mig symboliserar kärlek! Dessa var ju de lättaste uppdragen då jag inte behövde prata med någon okänd... Men jag kom bara inte på nått... Finns inget direkt i stan i min stad som jag tycker är minnesvärd, och jag har ingen minnesvärd plats heller mitt i stan... JAg tyckte jag skulle ta kort på en plats där vi var just då och min förklaring var att jag skulle minnas möhippan, men det fick jag inte för mina vänner, så det vart inget!
Efter det så åkte vi tillbaka till lokalen vi var i från morgon (där jag utövar min sport) och då kom det dit två breakdance instruktörer, mycket roligt att prova på:)
Sen åkte vi till min bästa kompis där det blev mat och bada tunna! :)
Va roligt med möhippa ..hoppas jag oxå blir hippad snart