• ZandraWestberg

Bröllop 29/6-2013

Hej!

Jag är alldeles ny här men jag ska gifta mig med min kärlek den 29/6-2013.

Finns det fler här??

Vore kul att följas åt hela vägen fram under alla förberedelser och ideer. :)

• Svar på tråden Bröllop 29/6-2013
  • Moignon

Var på brøllop i helgen och fick oss lite nya funderare! De hade kvadratiska bord med 8 runt varje, vilket næstan motsvarar våra runda bord med 8 runt varje. Det var fantastiskt trevligt så jag tror att våra bord kommer bli perfekt!

Næsta helg ska vi træffa præsten och kolla lokalen tillsammans med kocken. Blir eventuellt att træffa floristen med, æven om det blir minimal sovmorgon och en rejæl omvæg. Vi får se!

I helgen ska jag æntligen få prova klænningen... eller, provklænningen som min syster ska sy. Ska bli riktigt spænnande!

Længtar efter min hippa ænnu mer nu nær ni pratar om hur kul ni haft det!! Min blir antagligen inte førræn sista møjliga! (ræknar med att det inte blir midsommarhelgen)

• Annica70
    kärlekensbrudpar skrev 2013-05-29 07:19:54 följande:
    Dock har jag bihålle inflammation än :/
    mindre kul :-/
  • kärlekensbrudpar

Jo en månad kvar :) och första juni lär det kännas då är vi i den magiska månaden :)

• Marjasinus

Snacka om tur i oturen. Upptäckte igår att lilla dottern har fått löss i håret och att även hennes mamma har det. Inget rolgit men skönt att det hände nu och inte om 3 veckor, nu hinner vi behandla och göra något åt det där innan dagen d :)

• Malaina

Då har vi haft möte med våra toastmasters och jag tror dom känner sig lite lugnare:) Gått igenom lite om hur vi vill att kvällen ska vara och vad deras uppgifter är! Känns bra! 

• Miss JH

Igår hade vi vigselsamtal med prästen. Mycket trevlig och sympatisk präst. Kändes mycket bra. Så nu är hela ordningen bestämd för själva vigseln, psalmer mm. Känns ju helt galet verkligt nu . När prästen bad oss ställa oss upp och hålla handen för han ville visa hur vi skulle stå så gick det en euforisk känsla genom hela kroppen. Idag ska vi hämta vigselringen och lämna in våra förlovningsringar för putsning och gravering av sambons ring. Plus att vi ska hämta hem klänningen.

• kärlekensbrudpar

Å jobbigt med löss vi tänker samma om förkylningen bättre att den kom nu än sen! Miss jh vilken känsla längtar här också tills vi träffar prästen :)

• Annica70

Det börjar dra ihop sig nu.. Tur i oturen att lössen kom nu Marjasinus. Vi var och tränade vals igår för andra gången och det gick kanonbra. Tränar vi lite varje dag nu så kommer vi att vara så fina. Älskar och dansa oxå ska tilläggas

• Marjasinus

Jag tycker om musik och har komponerat en egen låt som vi valstränar till åtminstone varannan kväll. Men shit vad med mjölksyra jag får i vaderna, hoppas det går att träna bort på en månad.

Svar på tråden Bröllop 29/6-2013