Ja, men visst är det skönt att få saker gjorda. Skönt att kunna pricka av yttligare en grej från listan. ^_^
Dock så vill de att jag lämnar in min förlovningsring så att smeden kan fixa till att de båda ringarna verkligen passar med varandra, så att de är lika höga och ligger kant i kant så att säga. Kommer känna mig naken utan den då man börjat vänja sig vid att ha den på sig. 
Planeringen går sakta men säker frammåt. De projekten som ligger närmast just nu är att börja fixa med inbjudningskorten och skicka iväg dem. Sedan ska jag även göra en "sago bok" med hur vi träffades och vårt hittills gemensamma liv och som slutar med att vi gifter oss. Jag har ritat några skisser men nu ska jag försöka göra klart de färdiga utkasten, sedan så måste texten skrivas och finslipas.
Sedan så måste vi ta tag i det där med transport. Vet inte riktigt hur vi ska göra. Dels så har min pappa en hel del roliga bilar men då de är sportbilar så får man ju inte plats båda två + en chaför. Så jag ska kolla om han känner någon som har någon rolig bil som man kan låna. Eller så hyr vi en bil... Får se hur det blir. Men det känns som att man inte kan dra ut på det allt för länge. Jag vill ju inte hamna i en sits där vi inte får tag i någon form av transportmedel.
Hur ska ni andra göra med transport?