• LILLSYRRAN

September brudar 2013 Här följs vi åt i planeringen!

Checkade runt lite men hittade ingen tråd för oss som gifter oss september 2013.

Då startar vi en här som vi kan följas åt med våra bröllopsplaneringar.

Här kan ni lätta era hjärtan och äventyret kan börja.

• Svar på tråden September brudar 2013 Här följs vi åt i planeringen!
  • emelieparstam
    FrökenMäkelä skrev 2012-12-29 12:06:17 följande:

Och den smutsiga marken, fötter som trampar runt brudparet som kan råka trampa på klänningen, gräsfläckar om man fotograferas i naturen, vinglaset man kan råka välta osv osv...

Man kan inte akta sig för allt...

Nej som du säger att de går inte och akta sig för allt.
  • emelieparstam
    emelieparstam skrev 2012-12-29 12:10:35 följande:
    Nej som du säger att de går inte och akta sig för allt.
    Nu har jag frågat en kompis som hade såpbubblor, och dem bröllops såpbubblorna man köper ger inte fläckar de är om man köper vanliga såpbubblor.
  • stormhelen
    emelieparstam skrev 2012-12-29 17:34:18 följande:
    Nu har jag frågat en kompis som hade såpbubblor, och dem bröllops såpbubblorna man köper ger inte fläckar de är om man köper vanliga såpbubblor.

Bra att veta! Jag har inte ens tänkt tanken att såpbubblor skulle kunna ge fläckar på klänningen. Har mer "oroat" mig för att klänningen kan bli smutsig vid fotograferingen.

Hoppas att ni alla har haft ett riktigt bra nyår, och att detta år - 2013 kommer att bli ett super bra år för oss. Skrattande

• emelieparstam
    stormhelen skrev 2013-01-01 10:41:36 följande:

Bra att veta! Jag har inte ens tänkt tanken att såpbubblor skulle kunna ge fläckar på klänningen. Har mer "oroat" mig för att klänningen kan bli smutsig vid fotograferingen.

Hoppas att ni alla har haft ett riktigt bra nyår, och att detta år - 2013 kommer att bli ett super bra år för oss. Skrattande

Nej jag har heller inte tänkt på det, men nu är de kollat iaf =)

Absolut har vi ett härligt år framför oss =)

Gott Nytt År!
  • Mimmi78

Hej alla!

Här har ni ännu en Septemberbrud som gärna följs åt i planeringen! Min pojkvän friade den 23 december och igår fick vi bokningsbekräftelse från lokalen (borgerlig vigsel och fest på samma ställe) och kan med andra ord skicka ut save the date! Den 14 september blir det bröllop! 

• LILLSYRRAN

Ser att det hänt en del här inne,Vill välkomna alla nya,så kul att vi blivit så många som gifter sig i september.

Så här långt har vi kommit i planeringen!

Bokat kyrka och lokal

köpt brudklänning,skor och väska

bokat hotell inför bröllopsnatten,där ska vi basta och bada utomhus jacuzzi.

Fixat toastmaster,kock,dj och fotograf

Inbjudningskorten är klara och skickas ut i feb.

Bestämt brudgummens kläder och brudnäbbarnas.

Valt ut vigselringar.

Nu längtar jag bara till feb då vi ska på bröllopsmässan.

En kul nyhet vi fick reda på idag,en vän till oss gifter sig i nu i vår och jag har blivit tillfrågad om att vara tärna,med glatt leende tackade jag JAAA.Och min blivande ska vara bestman med glädje.

Så kul det ska bli,imorgon ska vi träffas och prata bröllop.

Vill önska er alla en god fortsättning på år 2013.

• FrökenMäkelä

Okej okej, jag vet att jag sa att jag inte skulle prova den igen men igår kunde jag inte hålla mig längre så den åkte på en sväng innan det var dags att gå och sova, därav den obäddade sängen ;)

Jag bara fullkomligen älskar den! Ska ju som tidigare nämt ner mer i vikt, men den "passar" idag men kommer att sitta ännu bättre. Sambon som hjälpt att knya den så ha överseende med att den inte sitter helt ordentligt.

• FrökenMäkelä

Lider tyvärr av vuxen acne så därför har jag en massa utslag på ryggen :( Vet inte hur jag ska göra för att kunna dölja/minska dem på våran dag. Har redan ätit receptbelagt två gånger (minns inte vad det heter) har hjälpt lite men inte så allt försvann :(

• emelieparstam

Åhhh lmorron ska vi titta på två olika herrgårdar, körde förbi dem idag så ska bli spännande imorron och gå in och titta. Så får se vilken vi väljer ;) Hur går de för er?

• emelieparstam

Då har man varit och titta på herrgårdarna och allt är upp i ner i ens huvud. Nu vet jag inte ut eller in.. Allt är jätte jobbigt!

Fick iaf mina skor, slöja och tiara från jjshouse idag och är super fint allting =) Så de behåller vi!

Svar på tråden September brudar 2013 Här följs vi åt i planeringen!