• LILLSYRRAN

September brudar 2013 Här följs vi åt i planeringen!

Checkade runt lite men hittade ingen tråd för oss som gifter oss september 2013.

Då startar vi en här som vi kan följas åt med våra bröllopsplaneringar.

Här kan ni lätta era hjärtan och äventyret kan börja.

• Svar på tråden September brudar 2013 Här följs vi åt i planeringen!
  • stormhelen

Här har det hänt lite grejor de senaste dagarna.

Vi har nu äntligen bokat en fotograf och skrivit kontrakt.

Och idag har jag hittat min klänning, som jag lagt in en beställning på och betalat in handpenningen på. Skrattande

Är såååååååååååå sjukt nöjd med klänningen. Jag är riktigt narcissistisk då jag hela tiden tittar på bilderna då jag provar klänningen, hehe. Tungan ute Känns som att saker börjar falla på plats - sakta men säkert.

• SofiaMagdalena
    stormhelen skrev 2012-12-21 20:21:59 följande:

Här har det hänt lite grejor de senaste dagarna.

Vi har nu äntligen bokat en fotograf och skrivit kontrakt.

Och idag har jag hittat min klänning, som jag lagt in en beställning på och betalat in handpenningen på. Skrattande

Är såååååååååååå sjukt nöjd med klänningen. Jag är riktigt narcissistisk då jag hela tiden tittar på bilderna då jag provar klänningen, hehe. Tungan ute Känns som att saker börjar falla på plats - sakta men säkert.

Å kul!

Vad blev det för klänning? 
  • stormhelen
    SofiaMagdalena skrev 2012-12-23 22:46:03 följande:
    Å kul!

Vad blev det för klänning? 

Ja, det är jätte kul att ha hittat den rätta klänningen. Jobbigt bara att man måste vänta tills september nästa år. Tungan ute

Klänningen är en Pronovias, modell:Uceda

Kan ju slänga upp ett par bilder också. Solig

• emelieparstam
    stormhelen skrev 2012-12-24 00:08:10 följande:

Ja, det är jätte kul att ha hittat den rätta klänningen. Jobbigt bara att man måste vänta tills september nästa år. Tungan ute

Klänningen är en Pronovias, modell:Uceda

Kan ju slänga upp ett par bilder också. Solig

åhhh så fin de var, var och tittade på klänning i lördags med mina föräldrar och har hittat en modell jag vill ha men fanns inte hemma, men provade en likvärdig istället så nu längtar jag tills den kommer in =))
  • stormhelen
    emelieparstam skrev 2012-12-25 08:58:17 följande:
    åhhh så fin de var, var och tittade på klänning i lördags med mina föräldrar och har hittat en modell jag vill ha men fanns inte hemma, men provade en likvärdig istället så nu längtar jag tills den kommer in =))

Tack! Solig

Visst är det roligt att titta på klänningar?! Jag har varit och titat på klänningar vid tre tillfällen och första gången kändes det helt surealistiskt. Det är ju sådant som man bara sett på film! Tungan ute

Sa butiken när de får in klänningen?

Tog de in klänningen så att du kan prova den eller var det så att du behövde köpa den för att de skulle ta in den till butiken?

Har du någon bild på hur den ser ut? *nyfiken*

God forttsättning!

• emelieparstam
    stormhelen skrev 2012-12-25 11:04:55 följande:

Tack! Solig

Visst är det roligt att titta på klänningar?! Jag har varit och titat på klänningar vid tre tillfällen och första gången kändes det helt surealistiskt. Det är ju sådant som man bara sett på film! Tungan ute

Sa butiken när de får in klänningen?

Tog de in klänningen så att du kan prova den eller var det så att du behövde köpa den för att de skulle ta in den till butiken?

Har du någon bild på hur den ser ut? *nyfiken*

God forttsättning!

Hej, Nej de hade beställt den till affären för den var slut och dem säljer den som smör Glad  Så de var så otroligt snällt, de var första gången jag provade och de kändes jätte konstigt.

den ser ut så fast i vitare tyg. har en bättre bild på mobilen men hinner inte lägga upp den hehe.

så du får se den så här.

god fortsättning!
  • stormhelen
    emelieparstam skrev 2012-12-25 11:39:27 följande:
    Hej, Nej de hade beställt den till affären för den var slut och dem säljer den som smör Glad  Så de var så otroligt snällt, de var första gången jag provade och de kändes jätte konstigt.

den ser ut så fast i vitare tyg. har en bättre bild på mobilen men hinner inte lägga upp den hehe.

så du får se den så här.

god fortsättning!

Förstår att den säljer som smör, den är jätte vacker. Fina detaljer och snyggt fall på kjolen.

Ja, jag tyckte också att det kändes lite konstigt att prova klänningar första gången. Det var mycket intryck att smälta. Så det är bra att gå och prova fler gånger då ser man klänningarna ur en mer objektiv synvinkel då inte känslan av att prova klänningar tar över.

Hur lång tid tar det för butiken att få in klänningen?

• SofiaMagdalena

Stromhelen: jag säger bara WOW! underbart val!

• stormhelen

SofiaMagdalena: Tack! Solig

Jag är jätte nöjd med klänningen. Jobbigt att man måste vänta så länge tills man får använda den bara.

• emelieparstam
    stormhelen skrev 2012-12-25 12:11:38 följande:

Förstår att den säljer som smör, den är jätte vacker. Fina detaljer och snyggt fall på kjolen.

Ja, jag tyckte också att det kändes lite konstigt att prova klänningar första gången. Det var mycket intryck att smälta. Så det är bra att gå och prova fler gånger då ser man klänningarna ur en mer objektiv synvinkel då inte känslan av att prova klänningar tar över.

Hur lång tid tar det för butiken att få in klänningen?

den tar 3-4 månader men dem har beställt in den redan så vi får hoppas de är min strl.  annars beställer dem den och då tar den 3- 4 månader
Svar på tråden September brudar 2013 Här följs vi åt i planeringen!