FrökenMäkelä skrev 2012-12-27 15:27:15 följande:
Har tyvärr ingen bild på mig igen den då jag bara prova den som snabbast när jag fick hem den och hade ingen som kunde snöra den åt mig heller.
Kommer inte prova den förrens jag gått ner en 5-6kg till då hoppas jag den sitter bättre.
Men vad ska man ha för BH. Har ganska liten byst så behöver få ganska mycket push-up och så måste den vara axelbandslös. Har försökt sitta lite på olika sidor och se vad det finns men är ju så svårt att kolla på bilder bara. Kommer iofs inte köpa underkläderna förrens in i det sista.

Jätte fin klänning! Den ser även ut att vara jätte fin i ryggen, och släpet är otroligt vackert.
När jag var i butiken där jag köpte min klänning så frågade jag det där med b-h, och de sa att de flesta inte har b-h på sig, men att det givetvis är en smak sak med vad man känner sig bekvämast i.
Själv har jag inte bestämt mig än hur jag gör med det där.
Tycker att det känns svårt att hitta en bra b-h om man nu inte kan ha klännigen med sig för att prova. Man vill ju inte komma hem med en b-h där kanterna syns på tex ryggen.
Jag kan ha svårt att hitta en bra b-h som är axelbandslös som sitter bra, då jag har D- kupor. Oftast får man sådana där hemsa "dubbel bröst" då b-h:n är lite för liten. Hmmm..... Svårt det där.
Skulle ändå vara kul att ha b-h på sig även om det inte är nödvändigt då det är snyggt att ha matchande trosor, b-h och stayups eller dylik. Så att man blir lite sexig för sin blivande.