• Minuz

minuz problem!

Här kommer ni nu att kunna följa mig igenom mina problem de sista 5 månaderna innan bröllopet 2012-12-01.

Känns som att jag bombaderar varenda tråd så jag kommer nu att skriva om mina "problem" här istället.......

Hoppas att ni är med mig och hjälper mig med idéer, synpunkter, tips, ris och ros.

Det viktigaste här inne är:  ÄRLIGHET!!!!!!

• Svar på tråden minuz problem!
  • Minuz

Många alternativ finns det. Mamma och sambon tycker inte om det medan jag älskar det. Men mamma vet ju inte att det är min klänning. Hmm. Ni ska få se imorgon. Mobilen skrivet som den vill. Grr

• Minuz
    Minuz skrev 2012-06-30 18:36:38 följande:
    Många alternativ finns det. Mamma och sambon tycker inte om det medan jag älskar det. Men mamma vet ju inte att det är min klänning. Hmm. Ni ska få se imorgon. Mobilen skrivet som den vill. Grr
    Citerar mig själv då jag ser att mobilen plockat bort lite...... Det mamma och sambon inte gillar är det lila bandet. De tycker klänningen är finast "clean" alltså endast vit och inget mer..... Boring!
  • Minuz

Igår blev inget gjort mer än att vi sprättade bort lite tråd och alla pärlorna.......

Så nu kommer mååååånga bilder på olika alternativ.   Minuz - "To Much" har BIG BIG Problemas!!!!!!!!!

• Minuz

Börjar med att visa hur den ser ut när man släppt ner delningen. Ursäkta att bilderna är tagna mot solen!

• Chicita

Jag gillade inte volangerna över huvud taget måste jag säga, Dom känns ditslängda.

Men den här minus volangen är favoriten Flört 

• darkHorse

Överdelsfavoriter:
    eller

fast det vita "bandet" mitt på bröstet, eller vad man ska säga, ser lite konstigt ut på andra bilden. Det framträder mer, men det kanske är ljuset som framhäver det och att det finns på båda bilderna?

Bling och bandfavoriter:

eller                       
    Gillar det lila bander+blinget när det satt i midjan.      Eller denna med bling upptill (fast då utan volangen).
    Dock inte så förtjust i det gula blinegt upptill, men det verkar du inte heller vara.

Underdelen:
    blomman på sidan är sååå söt så den tycker jag inte du ska dölja bakom volanger. Sjukt kul att man kan variera en klänning så mycket :D

Kan inte riktigt bestämma mig vilka av blommorna på axeln jag gillar bäst.

• daniiel

Behåll klänningen som den var från början, ha det lila bandet i midjan och sprätta lös pärlorna upptill och ersätt med det där som jag skrev tidigare om du ens ska ha något alls upptill. Behåll blomman på kjolen också och axelbandet som det var. Inga volanger. Så tycker jag :)

• Chicita
    daniiel skrev 2012-07-01 14:24:42 följande:
    Behåll klänningen som den var från början, ha det lila bandet i midjan och sprätta lös pärlorna upptill och ersätt med det där som jag skrev tidigare om du ens ska ha något alls upptill. Behåll blomman på kjolen också och axelbandet som det var. Inga volanger. Så tycker jag :)
    Jag håller med daniiel Solig
Svar på tråden minuz problem!