• Minuz

minuz problem!

Här kommer ni nu att kunna följa mig igenom mina problem de sista 5 månaderna innan bröllopet 2012-12-01.

Känns som att jag bombaderar varenda tråd så jag kommer nu att skriva om mina "problem" här istället.......

Hoppas att ni är med mig och hjälper mig med idéer, synpunkter, tips, ris och ros.

Det viktigaste här inne är:  ÄRLIGHET!!!!!!

• Svar på tråden minuz problem!
  • daniiel
    Chicita skrev 2012-06-29 14:56:24 följande:
    Eller använda stämpeln utan att göra det på ett löst papper.. alltså stämpla "Bröllop" på samma plats som det sitter nu. 

Detta är ju min favorit av alla, men jag tycker det lila bandet var snyggare dock. Jag håller iaf med om att pröva stämpla "Bröllop" direkt på kortet istället. Vilken bra idé, den tänkte jag inte ens på. Jag tror att det skulle bli mkt finare :)
  • Minuz

Tycker oxå det ser mer elegant ut med det lila bandet. Behöver inte få med något turkost på inbjudan.......

Se om jag hinner sätta mig i ikväll igen......

Mallen till hjärtanen har jag hittat på någon scrapsida.

Tror ni inte "bröllop" försvinner om jag stämplar det direkt på? Då kommer det ju på hjärtat som är åt creme med text i svart........... Både om jag väljer att embossa det i guld eller svart....

Tror nog jag vill ha baksidan "naken", det ljusa paret och bandet, inget mer.......

• Minuz
    Chicita skrev 2012-06-29 14:56:24 följande:
    Ser ingen jättestor skillnad på dom tre översta, därför tog jag med alla tre.
    Hehe
    Nr 1 har endast band + bröllop
    Nr 2 har endast band + bröllop + bling
    Nr 3 har endast band + bröllop + bling + hjärtan

Så inte så stor skillnad
  • daniiel
    Minuz skrev 2012-06-29 15:31:32 följande:
    Tror ni inte "bröllop" försvinner om jag stämplar det direkt på? Då kommer det ju på hjärtat som är åt creme med text i svart........... Både om jag väljer att embossa det i guld eller svart....

Tror nog jag vill ha baksidan "naken", det ljusa paret och bandet, inget mer.......
    Nej, jag tror faktiskt inte att det kommer försvinna och jag tror att det skulle vara finast i guld, som nu, men direkt på kortet då :) Och eftersom det är embossat, så blir det väl lite upphöjt och blankt som? Vilket också bidrar till att det inte försvinner :)

Ja, jag tror att baksidan gör sig bäst så :) Väldigt fint, brudparet där är ju gulligt :)
  • Chicita

Jag tror också att baksidan blir snyggare om den är mer enkel Glad

Och när det gäller att stämpla det direkt på så tror jag inte att det försvinner. 
    Visst det blir mer diskret. Men ingen kommer missa att det är en bröllopsinbjudan hur du än gör Flört 

• Chicita
    Minuz skrev 2012-06-29 15:34:27 följande:
    Hehe
    Nr 1 har endast band + bröllop
    Nr 2 har endast band + bröllop + bling
    Nr 3 har endast band + bröllop + bling + hjärtan

Så inte så stor skillnad
    Hmm... jag ser inte att det är mer bling eller hjärtan på alternativ två och tre av dom bilder jag la i inläggetFörvånad
  • Chicita
    Chicita skrev 2012-06-29 15:45:45 följande:
    Hmm... jag ser inte att det är mer bling eller hjärtan på alternativ två och tre av dom bilder jag la i inläggetFörvånad
    För att förtydliga... när jag skriver "dom tre översta" så menar jag ju dom tre översta bilderna av dom fyra bilder jag kopierade Tungan ute
  • Minuz
    Chicita skrev 2012-06-29 15:46:40 följande:
    För att förtydliga... när jag skriver "dom tre översta" så menar jag ju dom tre översta bilderna av dom fyra bilder jag kopierade Tungan ute
    Aha, lilla tröga jag..... Du har så rätt så rätt........

Det som skiljer dessa är bandets färg + placeringen på bröllop
  • Minuz

Och som ni nog har lärt er vid det här laget så är jag inte diskret utan tycker ju nästan att ju mer dessto bättre...... Så helt avskalat kommer kortet inte bli, dock

• Chicita
    Minuz skrev 2012-06-29 16:10:47 följande:
    Aha, lilla tröga jag..... Du har så rätt så rätt........

Det som skiljer dessa är bandets färg + placeringen på bröllop
    Aha... Då var jag inte helt ute och cyklade då Flört
    Jag skulle kört på den här placeringen, men utan bakgrunden på"bröllop" då som sagt.

Då kanske du kanske till och med kan få plats med en blomma utan att det blir "to much"
    För det ska ju inte vara så avskalat att det inte längre är du men det kanske inte ska se ut som att du slängde på allt du kunde hitta i pyssellådan Flört
    Och tänk på att det ju kostar mer att skicka ut det också + att det finns stor risk att blommor mm är helt krossade när brevet kommer fram. Och en mosad blomma är ju inte alls lika snygg

Svar på tråden minuz problem!