• Minuz

minuz problem!

Här kommer ni nu att kunna följa mig igenom mina problem de sista 5 månaderna innan bröllopet 2012-12-01.

Känns som att jag bombaderar varenda tråd så jag kommer nu att skriva om mina "problem" här istället.......

Hoppas att ni är med mig och hjälper mig med idéer, synpunkter, tips, ris och ros.

Det viktigaste här inne är:  ÄRLIGHET!!!!!!

• Svar på tråden minuz problem!
  • Sara 120707
    Chicita skrev 2012-06-28 20:00:18 följande:
    Altså såhär

Lite bredare, så det går över midjan istället för att sitta som en "scrunchy" under tuttarna
    Här tycker jag det är en bra placering, tycker det ska vara lite smalare dock och slätt inte knöligt
  • Chicita
    Minuz skrev 2012-06-28 19:59:15 följande:
    Kul ni hittat hit!

På detta kort kom bandet lite för högt, det ska sitta i midjan!
    Här nedan har du kortet på det "bättre" försöket.
    Åh du hann före mig Flört
  • Minuz
    Chicita skrev 2012-06-28 20:03:50 följande:
    Åh du hann före mig Flört
    Tur du hjälper mig!
  • Minuz

Men på dessa bilder får man låtsas att det är bra, då jag bara knutit fast bandet för att kunna se möjligheterna med klänningen. Blir perfekt när det ska sys

• Chicita
    Minuz skrev 2012-06-28 20:07:17 följande:
    Men på dessa bilder får man låtsas att det är bra, då jag bara knutit fast bandet för att kunna se möjligheterna med klänningen. Blir perfekt när det ska sys
    Ja det där var ju bara ett test för att se om det fanns potential i kläningen Glad
  • Minuz
    Sara 120707 skrev 2012-06-28 20:02:33 följande:

men däremot blev det lite skojigt med tanke på dig alias

Hahaha............. ja just det!
  • Anny

Färg mkt bättre. Bandet lite smalare och i midjan ja. inte jättesmalt, bara lite smalare än det i det "bättre försöket"

Ehm...sedan vet jag inte om det är så mkt mer som behöver göras??  

Svar på tråden minuz problem!