• Minuz

minuz problem!

Här kommer ni nu att kunna följa mig igenom mina problem de sista 5 månaderna innan bröllopet 2012-12-01.

Känns som att jag bombaderar varenda tråd så jag kommer nu att skriva om mina "problem" här istället.......

Hoppas att ni är med mig och hjälper mig med idéer, synpunkter, tips, ris och ros.

Det viktigaste här inne är:  ÄRLIGHET!!!!!!

• Svar på tråden minuz problem!
  • daniiel
    Minuz skrev 2012-06-29 16:11:50 följande:
    Och som ni nog har lärt er vid det här laget så är jag inte diskret utan tycker ju nästan att ju mer dessto bättre...... Så helt avskalat kommer kortet inte bli, dock
    Det är bra :) Inbjudan ska ju spegla er tycker jag :)
  • Minuz

Ska prova att stämpla på kortet.......... Fortsättning följer.....

• Minuz

"To Much" är i farten igen...... Skrattande  UPPSKATTAR ER ÄRLIGHET!!!!! det hoppas jag att ni vet.....

Vill ju ha bling på klänningen, vilket jag inte ville från början. Så idag var jag inne i syaffären och hittade lite......
    Vad tycker ni? Vilket är snyggast? Placering?
    Ska det vara på bandet? Upptill? Runt hela? Ska spetsen färgas mörklila och sättas fast upptill så den bara syns lite lite?

• Chicita
    Minuz skrev 2012-06-29 16:29:16 följande:

"To Much" är i farten igen...... Skrattande  UPPSKATTAR ER ÄRLIGHET!!!!! det hoppas jag att ni vet.....

Vill ju ha bling på klänningen, vilket jag inte ville från början. Så idag var jag inne i syaffären och hittade lite......
    Ska det vara på bandet? Upptill? Runt hela? Ska spetsen färgas mörklila och sättas fast upptill så den bara syns lite lite?

Det är skönt med någon som inte bara vill ha bekräftelse också Solig
    Annars blir det ju så lätt "om du inte håller med så håll käft", vilket jag tycker är helt fel...

Är det inte bling på klänningen redan? Högst upp?
    Har du någon närbild på detaljen där kanske...

Annars skulle jag satsat på antingen pärlorna eller blinget som var längst ner.
    Och så skulle jag satt det upptill hela vägen runt + precis i övergången mellan livet och kjolen också runt om (där du hade bandet förut alltså).
    Inget på själva bandet för då tar det bort så mycket därifrån. Bandet är ju ett statement i sig, dumt att förminska det genom att slänga på massa saker på eller runt det Glad 
  • mjeanettek

Pärlorna på klänningen och kanske de lila paljetterna längst kanten på det lila släpet? Tror det kunde ge en fin effekt bakifrån :)

Minuz skrev 2012-06-29 16:29:16 följande:

"To Much" är i farten igen...... Skrattande UPPSKATTAR ER ÄRLIGHET!!!!! det hoppas jag att ni vet.....

• Minuz

Chicita skrev 2012-06-29 16:58:20 följande:
    Är det inte bling på klänningen redan? Högst upp?
    Har du någon närbild på detaljen där kanske...
    Du är uppmärksam du!

Jo det är bling högst upp, men skitfult. Kolla bilderna så ser du, och på en av bilderna ser ni oxå den fula sömmen.....
    .
  • Minuz
    mjeanettek skrev 2012-06-29 17:46:16 följande:
    Pärlorna på klänningen och kanske de lila paljetterna längst kanten på det lila släpet? Tror det kunde ge en fin effekt bakifrån :)
    Får testa.
     Vart tycker du pärlorna ska vara?
  • Minuz

Just nu ligger klänningen i torktumlaren...... Har tagit en tur i tvättmaskinen då den luktade liiite klorin, men nu luktar den ljuvligt.

• Chicita
    Minuz skrev 2012-06-29 20:01:49 följande:
    Du är uppmärksam du!

Jo det är bling högst upp, men skitfult. Kolla bilderna så ser du, och på en av bilderna ser ni oxå den fula sömmen.....
    .
    Ja det där blinget var ju inte så fint. Om det går utan att förstöra något så skulle jag tagit bort det...
    Men jag tror fortfarande på det nedersta "bling-bandet" eller pärlor (men jag tror du ångrar dig om du tar diskreta pärlor). 
  • Pyttsan

Jag gillar helt klart det nedersta bandet bäst! Alternativt pärlor, men jg tycker det är snyggast när man väljer pärlor eller bling. 

Spetsen tycker jag att inte alls passar i material och stil med klänningen. Men du kanske kan använda den till nånting annat, den är rätt söt.

Lycka till! Ser fram emot flera bilder! :) 

Svar på tråden minuz problem!