• Minuz

minuz problem!

Här kommer ni nu att kunna följa mig igenom mina problem de sista 5 månaderna innan bröllopet 2012-12-01.

Känns som att jag bombaderar varenda tråd så jag kommer nu att skriva om mina "problem" här istället.......

Hoppas att ni är med mig och hjälper mig med idéer, synpunkter, tips, ris och ros.

Det viktigaste här inne är:  ÄRLIGHET!!!!!!

• Svar på tråden minuz problem!
  • Minuz

Gillar blinget längst ner mest, sedan det med hjärtanen........ Men det blir det längst ner för det är fint, inte för stort, lite diskret men ändå wow. Hoppas ni förstår vad jag menar.

Imorgon runt kl 12 kommer jag lägga upp bilder under syningens gång och då hoppas jag att någon av er är här för att jag kommer säkert behöva smakråd....

• Minuz
    Pyttsan skrev 2012-06-29 20:18:56 följande:
    Jag gillar helt klart det nedersta bandet bäst! Alternativt pärlor, men jg tycker det är snyggast när man väljer pärlor eller bling. 

Spetsen tycker jag att inte alls passar i material och stil med klänningen. Men du kanske kan använda den till nånting annat, den är rätt söt.

Lycka till! Ser fram emot flera bilder! :) 
    Det som inte används till klänningen hamnar i scraprummet. *S*
  • Chicita
    Minuz skrev 2012-06-29 20:24:27 följande:
    Gillar blinget längst ner mest, sedan det med hjärtanen........ Men det blir det längst ner för det är fint, inte för stort, lite diskret men ändå wow. Hoppas ni förstår vad jag menar.

Imorgon runt kl 12 kommer jag lägga upp bilder under syningens gång och då hoppas jag att någon av er är här för att jag kommer säkert behöva smakråd....
    Jag börjar jobba kl 10 i morgon, men jag kikar in så fort jag kommer hem. Förhoppningsvis blir det inte så sent Glad

Jag tror du blir nöjd med det blingiga bandet Solig
  • Minuz

Måste bara visa hur snygg jag blev idag när jag var iväg och tittade på fotboll ett par timmar.
    Solen är så härlig! Solig

• Chicita
    Minuz skrev 2012-06-29 20:53:35 följande:
    Måste bara visa hur snygg jag blev idag när jag var iväg och tittade på fotboll ett par timmar.
    Solen är så härlig! Solig

Jag var lika stilig efter 2 dagar på Leksands Medeltidsmarknad Flört
  • daniiel

Bort med pärlorna som sitter på klänningen, sprätta lös dom, och sätt dit det där fina som är längst ner på bilden längs kanten på klänningen upptill istället! :)

Härlig bränna ;P Här är det så dåligt väder, så är lika vit nu som jag var i januari. Hoppas sommaren kommer snart!

• Minuz

Sorry tjejer . Får inte upp bilder från mobilen. Ni får se den imorgon och

• Minuz

Klänningen blir ej klar idag men ska så alternativ imorgon. Är på fotboll och ska ut och äta med min älskling nu. Hörs imorgon. Kram på er!

• darkHorse
    Minuz skrev 2012-06-29 20:24:27 följande:

Haha, jag tänkte just säga att "Ta för guds skull inte hjärtana!" Jag tror dom blir för "tunga" eller vad man ska säga på en klänning när dom i är i ett helt band. Är säkert söta som dekorationer runt vinflaskor, en gästbok eller något annat med hårdare underlag.

Tycker pärlorna eller blinget längst ner är finast. Även spetsen är söt, men passa kanske inte just till din klänning. ul att du vill ha det längst ner, hur känenr du inför placeringen?
Svar på tråden minuz problem!