• Smulan

Hur ska ni göra/gjorde ni era mini smyg bröllop?

Hej på er alla!
    Vi har bestämt oss för att smyga iväg på minsta möjliga bröllop med bara några vittnen och resturang besök efter. Vi ska ta kläder som vi redan äger och lägga till några små detaljer som håruppsättning och make up och typ en lite lite blomma. Ringar så klart! Jag vill veta hur ni gjorde eller ska göra?
    Ny fiken vi har bokat bröllop lördagen den 14 Juli i år ska blir såååååå kul!

TR?DSTARTARENS TILL?GGSKOMMENTAR 2012-08-13 10:01
    Nu är vi gifta och vi har haft en fest i efterhand som blev den mest perfekta festen i världen! Jag vill fortfarande veta hur ni ska göra eller hur ni gjorde för det är så kul att höra andras ideér och tankar! Skriv på bara!

• Svar på tråden Hur ska ni göra/gjorde ni era mini smyg bröllop?
  • MariaMagdalena
    majjja skrev 2012-09-04 18:43:28 följande:
    nja det fanns både strumpbyxor och knästrumpor. om du kollar på alla deras varor så hittar du nog hela strumpbyxor också (om jag inte länkade fel)
    Jag kanske får upp helt fel?? Haha! Jag får upp strumpbyxor med tatueringsmotiv på typ =P
  • Principisessan
    MariaMagdalena skrev 2012-09-04 18:49:33 följande:
    Jag kanske får upp helt fel?? Haha! Jag får upp strumpbyxor med tatueringsmotiv på typ =P
    hmm.. det ska vara en fågel och stå "follow me" på dem. men de hade flera sorter.. 
  • Principisessan
    MariaMagdalena skrev 2012-09-04 18:49:33 följande:
    jo men det var nog strumpbyxor i länken men vet att de hade även knälånga. 
    Visade dem för sambon som tyckte de var fina, o förstås började skoja om att om jag går ut med dem kommer jag ha horder av män som följer budskapet, haha  
  • MariaMagdalena
    majjja skrev 2012-09-04 18:52:53 följande:
    hmm.. det ska vara en fågel och stå "follow me" på dem. men de hade flera sorter..
    Ja men då såg jag ju rätt Men visst är väl det strumpbyxor och inte knästrumpor?? Om man kollar på den ritade modellbilden så visar ju den en hel strumpbyxa =)
  • MariaMagdalena

Men det fanns ju verkligen huuuuuur många fina som helst ju! Någon som beställt därifrån?

• Elin86

Vi sak ha överraskningsbröllop :)

Ska bjuda på "släktmiddag" ;) Sen smitter vi iväg och fixar till oss och så kommer vigselförättaren :) Ska bli så kuuuuuuuul :)

Ska ha en fin bröllopsklänning  och sambon en ny kostym. Barnen köper jag finkläder på HM tror jag för tycker de har fina, de ska ha chinos, skjorta och fluga :). Sen har jag köpt hårgrejer och smink ska göra det själv och med hjälp av en vän. En fin bukett ska jag ha med. Smörgåstårta och bröllopstårta :) Vi har bröllopet hemma :)

• Principisessan
    Elin86 skrev 2012-09-04 19:26:55 följande:

Ska bjuda på "släktmiddag" ;) Sen smitter vi iväg och fixar till oss och så kommer vigselförättaren :) Ska bli så kuuuuuuuul :)

Ska ha en fin bröllopsklänning  och sambon en ny kostym. Barnen köper jag finkläder på HM tror jag för tycker de har fina, de ska ha chinos, skjorta och fluga :). Sen har jag köpt hårgrejer och smink ska göra det själv och med hjälp av en vän. En fin bukett ska jag ha med. Smörgåstårta och bröllopstårta :) Vi har bröllopet hemma :)
    välkommen till tråden. Låter som ett jättemysigt bröllop. har du hittat för klänning? 

• Smulan

Oj oj oj nu händer det mycket här i mitt liv att jag inte hinner sitta och läsa allt ni skriver lika ofta som förut. Nu har jag äntligen börjat min Förskolelärarutbildning på högskolan. Välkomstdagen var i måndags och jag var dunder förkyld och hade på gränsen feber. Igår var vi lediga och då fick jag chansen att kurera mig så idag har det gått bättre men nu är jag bra trött i huvudet efter en dag med mer info samt föreläsning. Skallebank kan man säga... =/.
    Imorgon har vi hemma studier så då kan jag fortsätta kurera mig så att jag orkar på fredag. Skönt!
    Älskar att läsa om era planer (det är ju det enda jag har kvar nu när mitt är över ;P). Man blir så lycklig av att höra andras lycka när man är otroligt lycklig själv.

Elin86 skrev 2012-09-04 19:26:55 följande:

Ja vamt välkommen till tråden=) Låter som ett roligt bröllop ni har planerat=). Frågar som majjja vad ska du ha för klänning?
  • Elin86
    Smulan skrev 2012-09-05 16:19:36 följande:
    Oj oj oj nu händer det mycket här i mitt liv att jag inte hinner sitta och läsa allt ni skriver lika ofta som förut. Nu har jag äntligen börjat min Förskolelärarutbildning på högskolan. Välkomstdagen var i måndags och jag var dunder förkyld och hade på gränsen feber. Igår var vi lediga och då fick jag chansen att kurera mig så idag har det gått bättre men nu är jag bra trött i huvudet efter en dag med mer info samt föreläsning. Skallebank kan man säga... =/.
    Imorgon har vi hemma studier så då kan jag fortsätta kurera mig så att jag orkar på fredag. Skönt!
    Älskar att läsa om era planer (det är ju det enda jag har kvar nu när mitt är över ;P). Man blir så lycklig av att höra andras lycka när man är otroligt lycklig själv.Ja vamt välkommen till tråden=) Låter som ett roligt bröllop ni har planerat=). Frågar som majjja vad ska du ha för klänning?
    www.jenjenhouse.com/se/Empire-Axelbandsloes-Court-slaep-Chiffon--Charmeuse-Broellopsklaenningar-Med-Rufsar--Paerlbrodering-002000563-g563

Tack tack :) Min brudklänning liknar denna ovan :)
Svar på tråden Hur ska ni göra/gjorde ni era mini smyg bröllop?