Smulan skrev 2012-09-14 10:11:44 följande:
Åh STOOOORT GRATTIS till er! Vad skönt att det blev så där lyckat och fint som ni ville ha det. Hoppas hoppas att alla tar det bra nu också. Om det finns nån som inte tar det bra tycker jag ska ta sig en riktig funderare.....det är ju er lycka det handlar om.
tracit skrev 2012-09-14 15:46:03 följande:
Lyckorus skrev 2012-09-14 08:15:20 följande:
Nu är jag gift sedan i onsdags! :) Vi hade en tokmysig dag med vigsel i rådhuset och lunch ute i det gröna på förmiddagen. Sedan sov vi borta på ett jättemysigt ställe där vi njöt av en god trerättersmiddag, samt jacuzzi och en skön säng på rummet! ♥
Idag är jag pirrig, vi skickade nämligen iväg "avslöjandet" med posten igår till våra släktningar och vänner. Så idag lär alla få veta. Jag hoppas verkligen dom kommer ta det med ro och bli jätteglada för vår skull. Jag är mer nervös till det här än vad jag var på bröllopsdagen tror jag, hehe. Vet faktiskt inte hur jag kommer reagera om det blir massa missnöje...
Hur som helst, nu är jag gift och det känns tokbra! :)
Åhh, grattis!!! Härligt att ni fick en bra dag.
Håller tummarna för att ni får glada reaktioner, du får berätta sedan :)
MariaMagdalena skrev 2012-09-14 17:27:20 följande:
Ååh va roligt! Grattis

MariaMagdalena skrev 2012-09-14 17:28:06 följande:
Å du, va sa alla nu då???

majjja skrev 2012-09-15 00:15:00 följande:
lyckorus: grattis! låter som en riktig toppendag :)
Tack ska ni ha för alla grattis!

Så här i efterhand, när allt börjar lägga sig och jag börjar reflektera över vår bröllopsdag så blir jag bara mer och mer nöjd! En underbar känsla! Igår samt idag har släkt och vänner hört av sig och gratulerat oss, alla verkar vara så glada för vår skull och ingen har ifrågasatt vårat beslut. Tokbra!!
Nu har jag börjat inse att jag faktiskt ska iväg på en två veckors solsemester kommande vecka också... Det har varit sånt fokus på bröllopsdagen och hur folk skulle ta det så jag har inte tänkt mycket alls på resan. Men nu blev det en glad påminnelse till mig själv idag när jag både köpte en bikini och solskyddsfaktor.