Oj vad ni skriver jag hinner inte med er nu när skolan har kört igång här för fullt.
Chippen85 skrev 2012-09-11 15:27:44 följande:
Vi har ej bestämt oss, antingen blir det ett litet bröllop på Arlanda eller så blir det ett stort kyrkbröllop. En komplicerad historia, men hon har redan varit gift 1ggr, hon har inga släktingar här i Sverige, inte så många vänner heller. Samtidigt tycker jag det skulle kunna vara roligt med ett stort kyrkbröllop med många gäster, men då är ju det typ bara gäster relaterade till mig. Vad tycker ni har ni något råd att komma med?
Välkommen och grattis till ert stundande bröllop=)! Säger som tracit vad tycker din blivande fru själv om ett stort bröllop med få av hennes gäster från hennes sida? Jag själv hade inte haft något emot det så långe båda var nöjda med upplägget=). Men ett mysigt intimt bröllop på flygplatsen är ju också väldigt romantiskt. Jag och min man hade ju lite annorlunda.....vi gifte oss i smyg med bara två vänner som vittnen och vår son på stadshuset och sen resturang efteråt. Sen tog vi en stooor fest med släktingar och vänner i efterhand så vi gjorde både och ;). Älskade vårt lilla upplägg eftersom jag tyckte vår bröllopsdag blev så lugn och skön med ingen stress...bara att njuta men sen hade jag nog ångrat mig gruvligt om vi inte hade bjudit till fest efter för Shit vilken kul fest det blev och vilken ego kick det var att få se hur mycket alla tycker om en.
tracit skrev 2012-09-11 22:04:48 följande:
Vad vill hon själv? Det kanske är roligt med ett stort kyrkbröllop även om gästerna är från "din sida", om det är vad hon drömmer om?
Själv har jag ryckt upp mig idag! Avslöjade alltihop för en väninna, som gladeligen dök in i rollen som någon form av bröllopsplanerare/assistent

Så idag har vi sprungit runt på stan och kollat upp smink (650 kr), bukett (ca 1000 kr) och hår (ca 1200 kr) Känner mig lite lugnare nu! Det var skönt att dela allt med någon annan än min blivande make också (som säkerligen tröttnat lite på mitt tjat vid det här laget

)
Gött du är du en bit på vägen=) Vad blir det för blommor och färger? ja visst är det skönt att dela det med nån mer än sin man?