• Evis01

Hur ser just DIN vigselring ut?

Jag sitter och kollar runt på ringar, men har oerhört svårt att välja någon.. Det finns för stort urval Skrattande
    Jag (vi) tänker hålla mig till en låg budget, det finns massor för många utav fina ringar i just den prisklassen också!

Nu är jag är nyfiken på hur just DIN ring (kommer) ser ut?! Och ska din man också ha någon (extra) ring?

• Svar på tråden Hur ser just DIN vigselring ut?
  • Mayweed

Vigselringen är den övre. Var en hel del velande fram och tillbaka innan jag bestämde mig..

• Xelina

denna ska jag ha, schalins passion love it
  • Wintercandles

Båda mina ringar är i palladium & stenarna är rosa rubiner. 
    Det var mååånga vändor i stan & koll på nätet innan jag fastande för dessa.  

• kaffeälskaren

Ååå wintercandles, vad fina ringar!! Är det möjligtvis Elindesign??

• Rosi

Här är min vigselring! mycket nöjd.. =) Kommer flytta min förlovningsring till andra handen då den är lika berd som denna....
  • Fröken Sassa

Detta är vår vackra vigselring - helt tokigt vacker tycker jag!

Tillsammans med förlovningsringen (slätt vitt guld) ser det ut såhär :

Sen fick jag en gåva av min man, en alliansring som "tillhör" vigeslringen. Båda från DaniDos. Kan knappt se mig mätt på dem - älskar att de är så petite-a! Bär numer förlovningsringen på höger hand (eller lite blandat faktiskt, beror på hur jag känner mig ;)) Då ser det ut såhär på vänsterhanden:

Tackar för all inspiration härifrån - så mycket vackert i omlopp här!

• J8783
    Allas ringar var otroligt vackra. Är så inspirerande men samtidigt så spännande att se hur andras ringar ser ut.

Va roligt när alla har så olika, ingen är den andras lik. Att man vågar välja sin egen modell och efter sitt egna tycke. Inte bara för vad andra bär för ring.

{#emotions_dlg.flower} 
  • moonias

Har inte fått min ring än men den kommer se ut ungefär såhär. Det är egentligen två ringar, en med en sten på 0,27ct (lite större än på bilden) samt en med 13st 0,02ct stenar. Ringarna kommer sen att fästas i varandra till en ring. Min förlovningsring flyttar jag till höger hand, det var jättesvårt att hitta en ring som såg bra ut med den då den var så låg i skenan.

• Marylojs

Här är mina, 16 juni får jag ha båda. 

Svar på tråden Hur ser just DIN vigselring ut?