• Evis01

Hur ser just DIN vigselring ut?

Jag sitter och kollar runt på ringar, men har oerhört svårt att välja någon.. Det finns för stort urval Skrattande
    Jag (vi) tänker hålla mig till en låg budget, det finns massor för många utav fina ringar i just den prisklassen också!

Nu är jag är nyfiken på hur just DIN ring (kommer) ser ut?! Och ska din man också ha någon (extra) ring?

• Svar på tråden Hur ser just DIN vigselring ut?
  • kacan
    Xelina skrev 2012-04-18 22:53:39 följande:

denna ska jag ha, schalins passion love it
    Har också beställt en sådan ring... Jätte fin....
  • Evilcayenne

Så här ser min förlovningsring och vigselring ut , dock har jag ej fått dom än! Båda är i vitt guld ;)
  • Evis01
    Rosi skrev 2012-04-19 08:22:30 följande:

Här är min vigselring! mycket nöjd.. =) Kommer flytta min förlovningsring till andra handen då den är lika berd som denna....
    Jäkligt fin!!
  • Rosi
    Evis01 skrev 2012-04-20 08:46:03 följande:
    Jäkligt fin!!
    Tack så mycket.. =)
  • SofiaLarsson

Såhär ser min vigsel- och förlovingsring ut. 

Båda i vitguld och med diamanter.

Fotot är taget av guldsmeden själv, Jag Älskar dem!
  • Anny

Här är en, inte så jättebra, bild på min. Den är äntligen färdig, så jag var och provade den hos guldsmeden häromdagen. :) En vitguldsring med 10 st 0.07 ct diamanter i kanalinfattning, ringen är ca 3.5 mm bred och förlovningsringen (som ska göras fin lagom till vigseln förstås!) är 4.5 mm bred.

• Anny
    Anny skrev 2012-04-20 09:19:26 följande:
    Här är en, inte så jättebra, bild på min. Den är äntligen färdig, så jag var och provade den hos guldsmeden häromdagen. :) En vitguldsring med 10 st 0.07 ct diamanter i kanalinfattning, ringen är ca 3.5 mm bred och förlovningsringen (som ska göras fin lagom till vigseln förstås!) är 4.5 mm bred.
    Prinsessdiamanter
  • angelapa
    Anny skrev 2012-04-20 09:21:52 följande:
    Prinsessdiamanter
    love it! efter många vändor så beställer vi en liknande som ska bäras tilsammans med Schalins Tindra.
  • Anneli256

Jättevacker ring. Den var förebild för min. Men min har en mer rundad skena och så är den i vitt guld istället..
  • Evis01

Jättefin!!
Svar på tråden Hur ser just DIN vigselring ut?