• Evis01

Hur ser just DIN vigselring ut?

Jag sitter och kollar runt på ringar, men har oerhört svårt att välja någon.. Det finns för stort urval Skrattande
    Jag (vi) tänker hålla mig till en låg budget, det finns massor för många utav fina ringar i just den prisklassen också!

Nu är jag är nyfiken på hur just DIN ring (kommer) ser ut?! Och ska din man också ha någon (extra) ring?

• Svar på tråden Hur ser just DIN vigselring ut?
  • ElinFalk85

Här är min:
    www.titanringar-web-butik.com/product.html/titanring-blue

här är Thomas ring:
    www.titanringar-web-butik.com/product.html/titanring-black

min nuvanade förlovningsring kommer få hoppa över till min högra hand och så kommer vi skaffa nya förlovningsringar när ekonomin tillåter (vi håller på och ska köpa hus i en annan stad med allt vad det innebär).

vi valde titan för att vi inte vill ha allergier och så och för att jag gillar titan. har en del piercingar och har titan i alla dom så det machar ju =).

• krusidull
    marielleangelina skrev 2012-04-21 14:36:40 följande:

Här är min vigselring! Är oerhört nöjd :)
    Så fina!
    Vart har du hittat den undre ringen? Är det en titanring?
  • viplanerar13

Denna ring skulle jag vilja ha, fast i vitt guld och sedan en smal guldring som förlovningsring! men än är jag lite kluven hur jag ska kombinera ringen om den inte är allt för bred i sig.
  • viplanerar13

Jag skulle helst vilja ha denna ring. Men den är alldeles för dyr tycker jag/vi.

en azuro-blå diamant infattad på insidan. Blå är trohetens färg och symboliserar det starka band mellan två personer som ingår i en allians. bredd 4,6mm 18k vitt guld inv. 1st azuro blå diamant 0,01ct w-vsi utv. 1st sten totalt 0,16ct och 39st stenar totalt 0,39ct w/vsi

• ELO
    viplanerar13 skrev 2012-04-22 15:57:17 följande:

Denna ring skulle jag vilja ha, fast i vitt guld och sedan en smal guldring som förlovningsring! men än är jag lite kluven hur jag ska kombinera ringen om den inte är allt för bred i sig.
    Precis detta har jag valt- längtar!
  • hemajo13

Här är våra ringar! vi båda ska ha två ringar!=) 
    Min är en egengjord ring av två stycken släktringar vi hade hemma... en enstensring med den stora stenen och en vigselring med dom små stenarna.. fick köpa till fyra små stenar för att få ringen som jag ville ha den!=) 

• viplanerar13
    ELO skrev 2012-04-22 16:57:49 följande:
    Precis detta har jag valt- längtar!
    Vet du hur bred den är? har bara sett den på internet och där står det inget om de :/
  • ELO
    viplanerar13 skrev 2012-04-22 17:02:27 följande:
    Vet du hur bred den är? har bara sett den på internet och där står det inget om de :/
    Tyvärr, vet inte i cm. Min med en sten är en Albrekts Guld, medans sen i vitt kommer bli en schalins. 
  • Doffan

Doffan skrev 2012-04-17 11:12:44 följande:
    Ja tänk vilken tur man kan ha..Glad Den stora diamanten är på 0,25ct och de 10 små är på 0,20ct..

Jag har ingen bild på den nu men kan kanske ta en ikväll..
  • MajaStina

Oj, dom var verkligen fina!! Vart hade du hittat dom och vad ligger priset på? Jättefina!!

Evis01 skrev 2012-04-21 14:07:02 följande:
    Evilcayenne skrev 2012-04-19 20:33:08 följande:

Så här ser min förlovningsring och vigselring ut , dock har jag ej fått dom än! Båda är i vitt guld ;)
    Något liknande har jag tänkt mig! Fast de jag har sett är i titan.
Svar på tråden Hur ser just DIN vigselring ut?