• Evis01

Hur ser just DIN vigselring ut?

Jag sitter och kollar runt på ringar, men har oerhört svårt att välja någon.. Det finns för stort urval Skrattande
    Jag (vi) tänker hålla mig till en låg budget, det finns massor för många utav fina ringar i just den prisklassen också!

Nu är jag är nyfiken på hur just DIN ring (kommer) ser ut?! Och ska din man också ha någon (extra) ring?

• Svar på tråden Hur ser just DIN vigselring ut?
  • Doffan
    123ost skrev 2012-04-16 22:32:44 följande:
    Den är så fin! Får man fråga vad den kostade?
    Jag köpte den på Hedens guld i Göteborg och fick betala 12500kr för den och då ingick de förstoring av min förlovningsring och gravering i både min vigselring och i min blivandes förlovningsring. Rekommenderar de verkligen. Jätte trevliga och kunniga. Jag hade fått ge 16700kr + gravering om jag köpt den i Växjö där jag bor. Skrattande
  • 123ost
    Doffan skrev 2012-04-17 08:48:20 följande:
    Jag köpte den på Hedens guld i Göteborg och fick betala 12500kr för den och då ingick de förstoring av min förlovningsring och gravering i både min vigselring och i min blivandes förlovningsring. Rekommenderar de verkligen. Jätte trevliga och kunniga. Jag hade fått ge 16700kr + gravering om jag köpt den i Växjö där jag bor.

Vilken prisskillnad på samma ring! Grattis får man väl säga hehe! Vad är det för carat? =)
  • 123ost

Doffan: Du har ingen bild på ringen som inte är från internet? :)

• MeaJ
    123ost skrev 2012-04-17 09:56:23 följande:
    Doffan: Du har ingen bild på ringen som inte är från internet? :)
    Jag har, var och provade den häromdagen, men jag har valt att göra en helt egen ring istället, hämtar ut den om en vecka, väntar med spänning Skrattande

Det är ringen i mitten som är himla...

• repsara
    1700tal skrev 2012-04-16 17:01:18 följande:

Här är mina. Superdålig bild dock... Den översta, smalare är vigselringen.

Jättefina!
    Är det egen design eller finns dom att köpa? =)
  • Doffan
    123ost skrev 2012-04-17 09:16:34 följande:
    Vilken prisskillnad på samma ring! Grattis får man väl säga hehe! Vad är det för carat? =)
    Ja tänk vilken tur man kan ha..Glad Den stora diamanten är på 0,25ct och de 10 små är på 0,20ct..

Jag har ingen bild på den nu men kan kanske ta en ikväll..
  • Mariem

Här är min ring! Jag har köpt den över nätet på Kaplans auktioner.
  • Alexanders Maria

Här är min vigselring :)
  • Evis01

Åhh, så fina ringar Ni har!! Alldeles, alldeles underbara {#emotions_dlg.flower} Jag förstår Ert val av dem! Glad
    Tack, jag har fått några små tips Flört

• Lejonhjärta

såhär ser min ut!!! =)
Svar på tråden Hur ser just DIN vigselring ut?