• Evis01

Hur ser just DIN vigselring ut?

Jag sitter och kollar runt på ringar, men har oerhört svårt att välja någon.. Det finns för stort urval Skrattande
    Jag (vi) tänker hålla mig till en låg budget, det finns massor för många utav fina ringar i just den prisklassen också!

Nu är jag är nyfiken på hur just DIN ring (kommer) ser ut?! Och ska din man också ha någon (extra) ring?

• Svar på tråden Hur ser just DIN vigselring ut?
  • Evis01

Meeeen, vad konstigt det blir när jag ska lägga en kommentar till bilderna om Era vackra ringar Skrikandes
    Förlåt mig... Rynkar på näsan Men ALLA  Era ringar är otroligt vackra och speciella på sitt vis! Hjärta

• Pyttsan

Tackar som frågar, jag fick hem min ring för bara ett par dagar sedan och längtar efter att få visa upp den! Flört Den är specialbeställd, bara 2mm bred med en 0,01ct diamant och kostade endast 1500kr. Vi hittade ingen som var tillräckligt liten och enkel för min smak. Vi har båda släta vitguldsringar som förlovningsringar och bara jag får en vigselring.

• Doffan

Jag har valt Scharlins Himla i rött gul.. Fullkomligt älskar den

• augustesen
    Doffan skrev 2012-04-16 21:24:02 följande:

Visst är dom sååååååå fina :) Jag har Gnistra som förlovningsring och absolut älskar den, haft på den i ett år och är fortfarande lika kär!

Jag kommer ha två smala släta vigselringar i vitguld som kommer sitta på vasin sida av förlovningsringen. Målet är att sätta i diamanter i vigselringarna när vi har råd, nu blir det mer basic men så fint ändå.
  • hjgs

här är mina släta är förlovningsringen och den andra får jag ta på mig 30 juni båda är i från schalins
  • hjgs
    hjgs skrev 2012-04-16 21:44:58 följande:

här är mina släta är förlovningsringen och den andra får jag ta på mig 30 juni båda är i från schalins
    just det sambon har en likadan förlovningsring och kommer inte ha någon extra ring
  • angelapa

Får man fråga var mannens ring är ifrån och pris?

• Chicita
    angelapa skrev 2012-04-16 22:06:43 följande:
    Får man fråga var mannens ring är ifrån och pris?
    Vem frågar du?
  • 123ost
    Doffan skrev 2012-04-16 21:24:02 följande:

Den är så fin! Får man fråga vad den kostade?
Svar på tråden Hur ser just DIN vigselring ut?