• Evis01

Hur ser just DIN vigselring ut?

Jag sitter och kollar runt på ringar, men har oerhört svårt att välja någon.. Det finns för stort urval Skrattande
    Jag (vi) tänker hålla mig till en låg budget, det finns massor för många utav fina ringar i just den prisklassen också!

Nu är jag är nyfiken på hur just DIN ring (kommer) ser ut?! Och ska din man också ha någon (extra) ring?

• Svar på tråden Hur ser just DIN vigselring ut?
  • Juli
    Den släta är min förlovningsring, diamantringen är vigelsringen! Den glittrar jättefint Glad

• Nikkita

Så här ser min ring ut som jag hämtade i fredags :) Nu är det bara 2 månader tills jag "får" bära den för alltid ;) Blev precis som jag ville ha den, är super nöjd att guldsmeden fick den att passa så bra till min förlovningsring!

• hedvig
    car1021 skrev 2012-05-01 12:15:24 följande:
    Här är min vigselring :

Jösses så vacker! Köpt "färdig" eller gjord på beställning?
  • car1021

Jag har köpt den "färdig" . Det är precis en sådan som jag ville ha ! Jag har letat ett tag innan jag hittade den.

• hedvig
    car1021 skrev 2012-05-02 15:27:01 följande:
    Jag har köpt den "färdig" . Det är precis en sådan som jag ville ha ! Jag har letat ett tag innan jag hittade den.
    Vill du kanske dela med dig av vart? Min syster letar ring och det är precis en liknande hon vill ha!
  • car1021

Jag köpte den på Ebay från Tyskland. De hade ett erbjudande nu i helgen så den var nedsatt i pris. Det finns massa ringar på Ebay!

• W2BE

Vi köpte våra ringar på ZELINI. Det var mycket billiga ringar som är i matrealet KOMBOLTKROM. Samma färg som vitt guld, men slitstarkt som Titan. Jag gav 2000kr för min ring. Då ingick gravyr och allt. Jag blev sjukt nöjd då jag innan kollat på alldeles för dyra ringar. Det var ju det känslomässiga värdet jag var ute efter, och en slarver som jag ska inte ha ringar för 12 laxar...

www.Zelini.se kan ni se deras sortiment!

• repsara
    car1021 skrev 2012-05-02 15:33:06 följande:
    Jag köpte den på Ebay från Tyskland. De hade ett erbjudande nu i helgen så den var nedsatt i pris. Det finns massa ringar på Ebay!
    Hur mycket fick du den för?
Svar på tråden Hur ser just DIN vigselring ut?