• Evis01

Hur ser just DIN vigselring ut?

Jag sitter och kollar runt på ringar, men har oerhört svårt att välja någon.. Det finns för stort urval Skrattande
    Jag (vi) tänker hålla mig till en låg budget, det finns massor för många utav fina ringar i just den prisklassen också!

Nu är jag är nyfiken på hur just DIN ring (kommer) ser ut?! Och ska din man också ha någon (extra) ring?

• Svar på tråden Hur ser just DIN vigselring ut?
  • malin martin

Min och min man´s vigselringar tillsammans med de släta förlovningsringarna
  • J8783
    malin martin skrev 2012-04-17 21:26:40 följande:

Min och min man´s vigselringar tillsammans med de släta förlovningsringarna
    Va vackert, så fint med bred förlovningsring till mindre vigselring. Så kommer vi också ha. Solig
  • durrasflikka

Min blivandes ring. Har ingen bild på när han testar den. Han ska bara ha denna så hans förlovningsring åker av och jag har redan bytt ut min.

Min nya förlovningsring är den undre av de två på bilden så min vigselring blir den med centerstenen. =)

• ajmb

Vi har valt lite annorlunda ringar. Våra förlovningsringar är från "Family hand"
    De är i första hand halsband men gjorda i ringstorlekar och kan endast användas bekvämt på fingret med en stöd ring dvs vigselringarna.

Har kollat runt och inte hittat något som vi gillade. Vi gick in i den sista juvelerarbutiken i stan och hittade våra vigselringar som  kommer att vara i titan.
    Fanns sååå många kombinationer och kommer att bli svårt att välja. Ett vet vi dock våra förlovningsringar tillsammans med titanringarna ser jättebra ut.

• Anna197401

Dessa blir det för oss, fast med våra namn på då Flört Har inte fått dem än, men hoppas vi blir nöjda! Glad

• Chicita
    Anna197401 skrev 2012-04-17 23:41:59 följande:
    Dessa blir det för oss, fast med våra namn på då Flört Har inte fått dem än, men hoppas vi blir nöjda! Glad

Dom gillade jag...
    Mest för att dom var så väldigt annorlunda Skrattande 
  • Anna197401
    Chicita skrev 2012-04-17 23:48:13 följande:
    Dom gillade jag...
    Mest för att dom var så väldigt annorlunda Skrattande 
    Ja, hade aldrig sett svart titan innan, men hoppas som sagt att vi blir nöjda när vi får se dem i verkligheten Skrattande
  • Koloratur

Här är min underbara ring som jag fick av min älskling! Ska ha denna ring både som förlovnings- och vigselring. Har nu min fästmans förnamn ingraverat och kommer att sedan gravera in vigseldatumet i september. Det är verkligen min drömring, tittar på den 1000 ggr om dan =)

• Evis01
    Anna197401 skrev 2012-04-17 23:41:59 följande:

Svarta? De var verkligen annorlunda! Men otroligt snygga!!
Svar på tråden Hur ser just DIN vigselring ut?