• Evis01

Hur ser just DIN vigselring ut?

Jag sitter och kollar runt på ringar, men har oerhört svårt att välja någon.. Det finns för stort urval Skrattande
    Jag (vi) tänker hålla mig till en låg budget, det finns massor för många utav fina ringar i just den prisklassen också!

Nu är jag är nyfiken på hur just DIN ring (kommer) ser ut?! Och ska din man också ha någon (extra) ring?

• Svar på tråden Hur ser just DIN vigselring ut?
  • Soderek

Den här ringen ska jag ha på fingret. Min förlovningsring är en vanlig, slät guldring.

• marielleangelina

Krusidull; Tack! :) Den undre släta ringen är en variant av en helt rund ring från Classic som jag bad Smycka göra om lite... Istället för 2,5 x 2,5 mm ville jag ha den 2,5 x 2,0 mm så att den fortfarande ser rund ut men är såpass platt inuti så man kan ha gravyr! Den är i vitguld!

• Wintercandles

Ja det stämmer. Vad roligt att någon känner till det. Hon gör jättefina och speciella smycken.

• nrkpgbrud

Här är min vigselring med förlovningsring. Tanken är att vi ska ju längre vi har vart gifta uppgradera ringen med bla smäla ner guldet från förlovningsringen och fylla ut vigselringen, sätta i fler stenar osv. Vi satsar på att uppgraderar den vid 1,3,5 och 10år och sen ska den vara klar ;)

• Mysullis

Så här ser min vigselring ut + morgongåva (den släta). Köpta från 77diamonds.com , älskar dem!!! Usel bildkvalité dock, tagen på morgonen efter bröllopet (förra veckan) när jag fått morgongåvan... 

• 1700tal
    repsara skrev 2012-04-17 10:42:06 följande:
    Jättefina!
    Är det egen design eller finns dom att köpa? =)
    Tack! De är Schalins båda två. Den större är en Verona och den smalare är en Passion 237-33.12.
  • hedvig

Den här men i vitguld! Är dock sugen på en ring med en lite större sten i mitten och små vid sidan av, men det passar inte riktigt min livsstil.... tyvärr.

• sanmal

här är mina ringar. den undre är förlovningsringen och den övre vigselringen!
  • annapanna88

Gud så fina ringar alla har! Kul att det är så mycket variation också :)
    Här kommer en bild på mina. Förlovningsringen är en Schalins, vigselringen har en guldsmed gjort, dels för att jag inte hittade något jag tyckte passade till min förlovningsring och dels för att jag hade "gammalt guld" hemma. Min fästman har en likadan förlovninsring och kommer ha ytterligare en likadan som vigselring :)

Svar på tråden Hur ser just DIN vigselring ut?