• daniiel

Visa DIN brudklänning! :D

Jag vet att det finns trådar där det visas upp klänningar. Det finns också en tråd där man visar upp sig som brud. Jag skulle vilja att denna tråden var ett mellanting. I brudklänninstrådarna är det många som visar upp modellbilder med klänningar och skriver "Jag ska ha denna klänningen." och det är ju jätteroligt visserligen, men jag tycker det är roligare med bilder där personen i fråga bär klänningen.

Nu vill jag se dig i din klänning! Solig

Oavsett om du redan är gift eller ska gifta dig. Oavsett om den är köpt i brudbutik, på blocket, på HM eller beställd från Kina, ja eller om den är vit, röd, rosa eller någon annan färg. Jag hoppas att ni vill visa upp er i er underbara brudklänning Skrattande

Jag är redan gift sedan ett tag tillbaka och såhär såg jag ut i min, Kinaköpta, brudklänning.

Nu hoppas jag som sagt att du vill visa dig i din! GladTRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-20 12:44
    Påpekar igen att du ska bära klänningen (ha den på dig) på bilden/bilderna som du lägger in här! :)

I annat fall hänvisar jag till de andra "brudklänningstrådarna" som finns.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-26 17:58
    Jag påminner om något som många redan skrivit:

Snälla - när ni citerar inlägg.
    -Plocka bort bilderna från inlägget ni citerar (markera och ta bort)
    -Alternativt, förminska bilderna (Markera och dra i ena hörnet)

Om ni inte kan göra något av ovanstående saker så skriv personens nick i fet-text i början av inlägget istället så slipper det bli så rörigt.
  • Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D
  • stormhelen
    majjja skrev 2013-04-07 13:01:56 följande:
    Vi gifte oss igår och har inte fått några foton än, bara en mobilbild i kyrkan. Så en bättre bild kommer :) 

Vad fina ni är!

Jätte söt klänning och fina skor.

Vilken fin kyrka ni gifte er i. Vart ligger den? Vilken kyrka är det?

• CoG

Vad fina ni var!

Gick det bra med tårtan?

majjja skrev 2013-04-07 13:01:56 följande:
    Vi gifte oss igår och har inte fått några foton än, bara en mobilbild i kyrkan. Så en bättre bild kommer :)

• daniiel

Om ni inte kan göra något av ovanstående saker så skriv personens nick i fet-text i början av inlägget istället så slipper det bli så rörigt.
  • Principisessan

jo tårtan blev bra. den höll ihop och var väldigt god. :) 

kyrkan ligger i Örebro, Olaus Petri kyrka.

allt gick otroligt bra, vi hade en präst från den församling vars område vi tillhör, dvs inte denna kyrkas, och han var hur bra som helst. Varmhjärtad, rolig, hade ett jättefint vigseltal som kändes personligt för oss. Hela dagen blev verkligen hur bra som helst.  

• CoG

sorry, jag glömde helt av mig.

jag bara svarade rakt av.

daniiel skrev 2013-04-07 13:09:49 följande:

• stormhelen
    daniiel skrev 2013-04-07 13:09:49 följande:

En fråga bara...

Varför är det viktigt att göra det? (Har alltid undrat). Drömmer

• daniiel
    stormhelen skrev 2013-04-07 13:21:05 följande:

En fråga bara...
    Varför är det viktigt att göra det? (Har alltid undrat). Drömmer

För att man ska slippa bläddra förbi samma bild väldigt många gånger. Trådar med sånt blir ofta väldigt jobbiga att läsa och bilderna tar upp stor plats. Det blir helt enkelt en mer lättöverskådlig tråd om man förminskar eller tar bort bilden i inlägget man citerar :)
    CoG skrev 2013-04-07 13:19:14 följande:

sorry, jag glömde helt av mig.

jag bara svarade rakt av.

Ingen fara, behöver bara påminnas med jämna mellanrum :)
  • CoG

Vad härligt at höra!

hoppas att ni snart sitter i en hög av fina bilder från ER dag :)

majjja skrev 2013-04-07 13:10:27 följande:
    jo tårtan blev bra. den höll ihop och var väldigt god. :)

kyrkan ligger i Örebro, Olaus Petri kyrka.

allt gick otroligt bra, vi hade en präst från den församling vars område vi tillhör, dvs inte denna kyrkas, och han var hur bra som helst. Varmhjärtad, rolig, hade ett jättefint vigseltal som kändes personligt för oss. Hela dagen blev verkligen hur bra som helst.
  • stormhelen
    daniiel skrev 2013-04-07 13:26:36 följande:
    För att man ska slippa bläddra förbi samma bild väldigt många gånger. Trådar med sånt blir ofta väldigt jobbiga att läsa och bilderna tar upp stor plats. Det blir helt enkelt en mer lättöverskådlig tråd om man förminskar eller tar bort bilden i inlägget man citerar :)

Jag misstänkte det. Men jag ville mest höra om mina misstankar var riktiga.

Men ddå vet jag nu. Glad

Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D