• daniiel

Visa DIN brudklänning! :D

Jag vet att det finns trådar där det visas upp klänningar. Det finns också en tråd där man visar upp sig som brud. Jag skulle vilja att denna tråden var ett mellanting. I brudklänninstrådarna är det många som visar upp modellbilder med klänningar och skriver "Jag ska ha denna klänningen." och det är ju jätteroligt visserligen, men jag tycker det är roligare med bilder där personen i fråga bär klänningen.

Nu vill jag se dig i din klänning! Solig

Oavsett om du redan är gift eller ska gifta dig. Oavsett om den är köpt i brudbutik, på blocket, på HM eller beställd från Kina, ja eller om den är vit, röd, rosa eller någon annan färg. Jag hoppas att ni vill visa upp er i er underbara brudklänning Skrattande

Jag är redan gift sedan ett tag tillbaka och såhär såg jag ut i min, Kinaköpta, brudklänning.

Nu hoppas jag som sagt att du vill visa dig i din! GladTRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-20 12:44
    Påpekar igen att du ska bära klänningen (ha den på dig) på bilden/bilderna som du lägger in här! :)

I annat fall hänvisar jag till de andra "brudklänningstrådarna" som finns.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-26 17:58
    Jag påminner om något som många redan skrivit:

Snälla - när ni citerar inlägg.
    -Plocka bort bilderna från inlägget ni citerar (markera och ta bort)
    -Alternativt, förminska bilderna (Markera och dra i ena hörnet)

Om ni inte kan göra något av ovanstående saker så skriv personens nick i fet-text i början av inlägget istället så slipper det bli så rörigt.
  • Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D
  • Mrs Triumf

Men tack!! Den ser inte för vintrig ut eller?

• stormhelen

Mrs Triumf: Klänningen är jätte fin och du passar bra i den. Jag gillar speciellt släpet (älskat långa släp). Jag tycker att klänningen passar utmärkt till sommaren (ser inte alls vintrig ut - den passar till när som på året.), så det är bara att köra på.

Det viktiga är ju att DU tycker om klänningen du bär för det syns. Man får en helt annan utstråling och hållning om man känner sig fin.

• Cakes

Hej,

Alltså från och till blir jag så galet osäker på min klänning. Dock tror jag inte att beror på själva klänningen (för jag hade köpt en annan innan och känslan var den samma då, och jag kan ju inte hålla på att köpa nya klänningar hela tiden, haha). Vad tycker ni, är den bra? Eller finns det något man kan göra för att förbättra den?

• Cakes

Här kommer framsidan också... det som jag är mest "tveksam" till på framsidan är att den slutar några centimeter ovanför golvet... men jag vet inte, det kanske inte gör något?

Tror kanske att det bara är bröllopsnerver, men jag tycker liksom att alla andra är så fina i sina klänningar... men att mina inte riktigt sitter som de ska :)

• Mrs Triumf

Så romantisk och fin, Cakes! Har du provat att ha en underkjol till? Kanske att du vill ha lite mer volym i den. Sen tror jag att med alla klänningar så är det som helheten som gör sitt. Alltså med brudbukett, håruppsättning, smink osv. Prova klänningen med skorna, så ser du hur lång den blir.

• Cakes

Tack så mycket Mrs Triumf! Jag har provat med två olika underkjolar. Ser bra ut bakifrån men jag och min syster skrattade så vi höll på att dö när vi såg hur jag såg ut framifrån med underkjolen på :) Så efter många om och men tror jag ändå att jag kör utan! Skönt att du säger så, det är lite det jag har hoppats på. Att allt kommer falla på plats med rätt saker! Skönt stt höra det från någon annan ibland bara, när nerverna tar över förnuftet ;)

• Mrs Triumf

Jaa..jag förstår verkligen hur du känner!! Kommer nog att vela in i det sista:)

• SoonToBeBride2013

Jag tycker också den var fin! Ser ut att sitta bra på dig :)

Cakes skrev 2013-04-02 16:36:25 följande:

Hej,

Alltså från och till blir jag så galet osäker på min klänning.

• Cakes

Tack SoonToBeBride2013! :) Jag ska försöka släppa mina tvivel! ;)

Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D